۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵

ادامه تمرینات مس در بروجردبا کادر جدید(عکس)

دی اسپورت:در یکی دو روز گذشته نفرات جدید تیم فوتبال مس در کادر بازیکنان و مربیان نیز به این تمرینات اضافه شده‌اند تا مسی‌ها با چهره‌ای هرچه کامل‌تر به کار خود در این اردو ادامه بدهند.
کد خبر: ۶۷۴۸۸

به گزارش"دی اسپورت"،تیم فوتبال مس کرمان روزهای آخر اردوی خود در کمپ بروجرد را سپری می‌کند و این تیم فردا به اردوی آماده‌ سازی خود در این شهر پایان خواهد داد.

در یکی دو روز گذشته نفرات جدید تیم فوتبال مس در کادر بازیکنان و مربیان نیز به این تمرینات اضافه شده‌اند تا مسی‌ها با چهره‌ای هرچه کامل‌تر به کار خود در این اردو ادامه بدهند.

لیست تیم فوتبال مس تا امروز را این بازیکنان از فصل قبل تشکیل می‌دهند: رضا حیدری، رامین شکیبا، امیر حسین عسگری، فرهاد سالاری، احسان پورشیخعلی، حسین تهامی، رضا ستاری، علیرضا قاسمی، کیانوش میرزایی، امین کاظمیان، مجتبی محبوب‌مجاز، میلاد محمدی، مهدی تیکدری، حمید رضا محمد رفیعی، امیر حسین امیرطاهری، امیرحسین صالحی‌منش، علیرضا آرتا.

همچنین این بازیکنان نیز تا امروز به تیم مس اضافه شده‌اند: رامتین سلیمان‌زاده(خونه به خونه)، محمد خلیلی(خونه به خونه)، نعمت بخشی‌پور(فولاد یزد)، محمد علیزاده(خونه به خونه)، سجاد حسامی(مس ب)، میلاد باقری(پارس جم)، احمد حیات‌منش(سپاسی) و حمید عرفانی(ذوب آهن اصفهان) مهرداد بایرامی(صبا قم) علی اکبرخواه(آلومینیوم اراک) علی غلامرضاپور (سپاسی شیراز).

ضمن اینکه دارکو دراژیچ مربی باسابقه‌ی یوگسلاو نیز به تمرینات تیم مس اضافه شده است و در کادر فنی مس مشغول به کار است. کادر فنی مس تا امروز نیز متشکل از احمد نخعی، مهدی نامجو، محمد خدمتی(مربی دروازه‌بان) محمد فرخی(مربی بدنساز) و عارف سعیدیان سرپرست تیم می‌باشد.