۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
در گفتگو با دی اسپورت،

کلانتری:در این هفته بازی های تدارکاتی بیشتری داریم

دی اسپورت:سرمربی تیم فوتبال فجر شهیدسپاسی پیرامون آخرین وضعیت این تیم با خبرنگار دی اسپورت به گفتگو نشست.
کد خبر: ۶۷۷۰۱

به گزارش"دی اسپورت"،علی اصغر کلانتری در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار دی اسپورت و در خصوص آخرین شرایط این تیم اظهار داشت:در پست های دفاع وسط ،هافبک دفاعی ،دفاع راست و خط حمله هنوز نیاز به بازیکن داریم و سعی میکنیم در روزهای آینده انها را جذب کنیم .

 

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی با بیان اینکه تمرینات تیمش وارد هفته سوم شده گفت:در این هفته بازی های تدارکاتی بیشتری انجام خواهیم داد تا به هماهنگی بیشتری برسیم .

 
علی اصغر کلانتری ادامه داد:باید بین بازیکنان سابق و جدیدی که وارد باشگاه شده اند با بازی های تدارکاتی بیشتر روی سیستمی که می خواهیم با بازی به هماهنگی برسیم و اشکالات خود را برطرف کنیم .

 
وی افزود :همانطور که میدانید در این هفته دو بازی فشرده انجام دادیم و روز شنبه نیز سومین بازی تدارکاتی خود را با استقلال خوزستان پشت سر خواهیم گذاشت ،تا هشتم مرداد ماه به  اهداف خود در بازی های تدارکاتی طبق برنامه هایی که چیده ایم خواهیم رسید.
کلانتری از بستن 60 تا 70 درصد تیمش تا به اینجا خبر داد و اظهار داشت:در پست های دفاع وسط ،هافبک دفاعی ،دفاع راست و خط حمله هنوز نیاز به بازیکن داریم و سعی میکنیم در روزهای آینده انها را جذب کنیم .

 
وی درباره بازیکنان خروجی و ورودی باشگاه فجر خاطر نشان کرد:17 بازیکن از تیم نسبت به فصل پیش جدا شده اند و با بازیکنانی مثل دغاغله،رامین دهقانی ،سعید قایدی ،سروش سعیدی،امین شجاعیان  ،سلمانی و پاپی برای فصل جدید قرارداد بسته ایم .


سرمربی فجر امکاناتی که باشگاه در اختیارش گذاشته را خوب توصیف کرد و درباره برنامه 3 ساله باشگاه گفت:ما تمام تاش خود را انجام خواهیم داد تا تیمی پر قدرت را ببندیم و زودتر به اهدافی که در برنامه است برسیم .
توقع زیادی از تیمم و بازیکنانم دارم و دوست دارم دیدگاه بالایی داشته باشند و نسبت به این دیدگاه و باورذهنی نیز تلاش داشته باشند ،البته تا اینجا نیز بازیکنان نشان داده اند که باهوش پر تلاش و پر انگیزه هستند.


علی اصغر کانتری تاکید کرد:با سیستم 4-3-3 و 4-2-3-1 در فصل جدید بازی خواهد کرد و تمیش را نسبت به این سیستم تمرین خواهد داد.

 

سرمربی فجر درباره تست این باشگاه نیز گفت:این تست در رده سنی زیر 23 سال گرفته شد ،شاید درصد بالایی از تیم فجر شهید سپاسی به خاطر ورودی سرباز به این تیم غیر بومی شود اما این از ابتدای حضور فجر در فوتبال ایران وجود داشته است ،ما میخواهیم به زیر مجموعه های خود  همان طور که در دو فصل گدشته حضور من اتفاق افتاد نگاه داشته باشیم ،بازیکنان آن دو فصل یا به لیگ برتر رفتند یا الان از بازیکنان  خوب تیم محسوب میشوند .در تست ها هم 2،3 بازیکن بومی  دستچین شده اند که در هفته آینده به تیم اضافه می شوند.


وی در پایان از سردار غیاثی،افشانی استاندار فارس ،کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان استان ،سالاری رییس اداره ورزش  و جوانان شیراز ،شورای شهر ،اعضای جدید شورای شهر ،هیات فوتبال استان و شیراز  و همه مسئولین به خاطر حمایتشان از فجر تشکر و تقدیر کرد .

 

خبرنگار:میثم حجتی



ترند های روز