۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰
اختصاصی دی اسپورت،

سالاری و رستمی به تمرینات ملوان اضافه شدند

دی اسپورت:تمرین تیم فوتبال ملوان بندرانزلی روز یکشنبه از ساعت 11 صبح در زمین اختصاصی مجموعه ورزشی حسن رود نیروی دریایی زیر نظر نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال ملوان پیگیری شد.
کد خبر: ۶۷۷۹۸

به گزارش "دی اسپورت "، تمرین تیم فوتبال ملوان بندرانزلی روز یکشنبه از ساعت 11 صبح در زمین اختصاصی مجموعه ورزشی حسن رود نیروی دریایی زیر نظر نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال ملوان پیگیری شد.
ایمان مهدی نژاد – مهدی رستمی و شهرام سالاری همچون روزهای گذشته به دلیل پشت سر گذاشتن دوران نقاهت پس از مصدومیت به شکل اختصاصی زیر نظر احمد احمدی مربی بدنساز تیم فوتبال ملوان به تمرین پرداختند.
مهیار زحمتکش و مهیار نوری که در تمرین روز شنبه دچار مصدومیت شدند در تمرین روز یکشنبه تنها نظاره گر تمرین بودند و به همراه سایر بازیکنان تیم ملوان تمرین نکردند.
سینا دست نشان – سبحان سحر خیز – محمد پور رحمت الله و حسین کیانی که در تمرین روز شنبه غایب بودند از روز یکشنبه در تمرینات تیم ملوان حضور یافتند و به همراه سایر نفرات به تمرین پرداختند.
تمرین تیم ملوان عصر روز یکشنبه تعطیل می باشد و بازیکنان ملوان ساعت14/30 دقیقه روز دوشنبه شهر انزلی را به مقصد تهران برای انجام یک دیدار تدارکاتی ترک خواهند کرد.
تیم ملوان روز سه شنبه در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم فوتبال استقلال خوزستان خواهد رفت و پس از بازی به شهر انزلی باز خواهد گشت.
تیم فوتبال ملوان در ادامه روند آماده سازی خود احتمالا در روزهای پایانی هفته در قالب یک دیدار تدارکاتی به مصاف شهرداری فومن خواهد رفت و سپس روز شنبه عازم تهران خواهد شد تا در قالب یک دیدار دوستانه به مصاف یاران علی دایی و تیم سایپا برود.
بازیکنان تیم فوتبال ملوان در تمرین روز یکشنبه پس از گرم کردن بدنهای خود تمرینات حفظ توپ را در دستور کار داشتند و سپس انجام کارهای سرعتی مسابقه ای در برنامه تمرینی آنها قرار گرفت.
بخش پایانی تمرین صبح روز یکشنبه نیز به انجام تمرینات تاکتیکی اختصاص داشت که این بخش از تمرین به انجام تمرینات حمله به دفاع در کل زمین و ارسال از جناحین اختصاص داشت.