۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
اختصاصی دی اسپورت:

احسان پیرهادی:امیدوارم بتوانم جواب اعتماد اکبرخان را بدهم

دی اسپورت:راه راه پوشان مشهدی که فصل گذشته را با نوسانات زیاد پشت سر گذاشته و در لیگ برتر ماندنی شدند، در  این روزهای اندک باقی مانده به شروع فصل با تمام توان مشغول آمادسازی تیم خود هستند .
کد خبر: ۶۸۱۳۴

به گزارش "دی اسپورت":راه راه پوشان مشهدی که فصل گذشته را با نوسانات زیاد پشت سر گذاشته و در لیگ برتر ماندنی شدند، در  این روزهای اندک باقی مانده به شروع فصل با تمام توان مشغول آمادسازی تیم خود هستند .در این بین اکبر میثاقان مربی کهنه کار سیاه جامگان برای فصلی که پیش رو دارد با اضافه کردن بازیکنان جوانی چون احسان پیرهادی  ، که با درخشش در رفسنجان خودش را به لیگ برتر رساند می خواهد تیم خوبی را راهی میدان سخت برتری ها کند.در این خصوص با بازیکن تازه وارد مشهدی ها گفت و گویی را ترتیب دادیم که در ادامه می خوانید.
چه شد که به سیاه جامگان پیوستی؟ شنیده بودم از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داری؟
شنیده ها که درست است اما من هم شرایط را سنجیدم و خواستم بهترین تصمیم را بگیرم از آنجایی که سال اولی است که در لیگ برتر بازی می کنم می خواستم بهترین انتخاب را داشته باشم و به نظرم سیاه جامگان بهترین تصمیم بود. چون برای من این موضوع خیلی مهم است که مربی به بازیم اعتقاد داشته باشد .از طرفی آقای میثاقیان دوسال بود که به من لطف داشتند و می خواستند که در تیمشان بازی کنم اما قسمت نمی شد اما خداراشکر که امسال همه چیز جفت و جور شد که هم شاگرد اکبرخان باشم و هم اینکه در شهر امام رضا بازی کنم.
شرایط تیم چطور است ؟
شرایط که واقعا خوب است و باشگاه تا الان به تمام تعهداتی که داشته عمل کرده است.
اردوی ترکیه چطور بود؟
اردوی آمادگی خوب و برای تیم واقعا مفید بود. اردویی هم که در تهران داشتیم و بازی های دوستانه ای که انجام دادیم به آمادگی هرچه بیشتر بچه ها کمک کرد و حالا باید تلاشمان را بیشتر کنیم تا به هماهنگی لازم برای شروع فصل برسیم.
از خودت بگو به نظرت بازی در لیگ برتر راحت تر است یا لیگ یک؟
به هر حال هر سطحی سختی ها و شرایط خودش را دارد اما به نظرم لیگ برتر حرفه ای تر باشد و به همین دلیل بازی کردن راحت تر است. اما از طرفی باید این موضوع  را در نظر گرفت که در سطح بالاتر بازی کردن تجربه های خاص خودش را هم می خواهد.




این یعنی آمدی که با تجربه شوی و اهداف بزرگی در سر داری؟
صددرصد همین طور است همه دنبال پیشرفت هستند من هم می خواهم در لیگ برتر با تجربیاتی که بدست می آورم قبل از هرچیز بازیکن موثری برای تیمم باشم و همچنین با بازی های خوب به تیم ملی برسم. در حقیقت یکی ازاصلی ترین اهدافم رسیدن به این مهم است.
به نظر می رسد در پست تخصصیت بازی نمی کنی ؟
من معمولا مهاجم بودم اما اکبر خان ترجیح دادند در پست دفاع راست بازی کنم با اینکه تا الان تجربه بازی در این پست را نداشتم اما در بازی های دوستانه ای که داشتیم دفاع راست بازی کردم و خوب هم بودم.به نظرم تجربه خوبی بود و این یک حسن است که یک فوتبالیست بتواند در چند پست بازی کند من هم به صحبت های مربیم احترام می گذارم و در خدمت تیم هستم.
و اما صحبت پایانی؟
قبل از هر چیز خوشحالم که امسال لیاقت این را داشتم که در مشهد و شهر امام رضا بازی کنم و این موضوع را به فال نیک می گیرم و تمام تلاشم را می کنم تا جواب اعتماد اکبرخان را بدهم.
 
مصاحبه:مرجان رهو