۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۷
اختصاصی دی اسپورت؛

پیروزی ملوان در دیدار تدارکاتی

تیم فوتبال ملوان عصر روز سه شنبه در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم فوتبال شهرداری چوبر شفت رفت و موفق شد حریف خود را با نتیجه هشت بر صفر شکست دهد.
کد خبر: ۶۸۱۹۲

به گزارش "دی اسپورت"، تیم فوتبال ملوان عصر روز سه شنبه در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم فوتبال شهرداری چوبر شفت رفت و موفق شد حریف خود را با نتیجه هشت بر صفر شکست دهد.
گلهای تیم فوتبال ملوان در این دیدار توسط : حسین شنانی – عرفان پورافراز – ایمان با صفا – بابک مرادی – پوریا غلامی ( 2 گل ) – میلاد احمدی و ، وحید حیدریه به ثمر رسید.

حضور گسترده هواداران
علی رغم گرمای شدی هوا ، هواداران عاشق و همیشگی تیم فوتبال ملوان همچون همیشه در ورزشگاه تختی انزلی حضور یافتند و جانانه به تشویق قوهای سپید پرداختند.

نگرانی و استرس هواداران
هواداران تیم فوتبال ملوان بیشتر از اینکه حواسشان به بازی باشد خیلی خیلی نگران کسر شش امتیاز از تیم فوتبال ملوان بودند و گفتگو بیشتر هواداران بر ، روی سکو ها پیرامون همین مورد بود.

بلاتکلیفی ورزشگاه تختی
در شرایطی که کمتر از دو هفته به شروع مسابقات لیگ دسته اول باقی مانده است اما تکلیف برگزاری بازی های ملوان هنوز مشخص نشده است و این موضوع نیز از دیگر سوژهای سکو های تختی انزلی بود.

یک گوش انزلی یک گوش تهران
برخی از هواداران ملوان در جریان برگزاری مسابقه از طریق فضای مجازی پیگیر قرعه کشی مسابقات لیگ دسته اول بودند .

اعتماد دست نشان به بازیکنان پایه
نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال ملوان که علاقه فراوانی به استفاده از بازیکنان جوان و جویای نام دارد در نیمه اول از ترکیب بازیکنان پایه ملوان استفاده کرد در طول 45 دقیقه نیمه اول با حضور در کنار خط مدام نکات فنی را به آنها گوشزد میکرد و با وسواس فراوان بر عملکرد بازیکنان جوان تیمش نظارت داشت.
دست نشان در نیمه اول از بازیکنانی همچون احسان پورغلامی – مهیار نوری – پرهام صیادبرهانی – مهدی هاشمی – خشایار زیر جد – علی عابدی – علی نوری – ساسان جعفری کیا – حسام سلطان پور – محمد رضا نقدی پور و پارسا سلیمی سود برد.

تمرین اختصاصی مصدومان
مهیار زحمتکش – ایمان مهدی نژاد و مهدی رستمی بازیکنانی بودند که عصر روز سه شنبه به دلیل پشت سر گذاشتن دوران نقاهت پس از مصدومیت به شکل اختصاص به تمرین پرداختند.

 

گزارش: ارسطو عزتیان