۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
اختصاصی دی اسپورت؛

گزارش تمرین روز گذشته ملوانان

تمرین تیم فوتبال ملوان عصر روز دوشنبه از ساعت 18 زیر نظر نادر دست نشان در زمین اختصاصی مجموعه ورزشی حسن رود نیروی دریایی با حضور هواداران این تیم پیگیری شد.
کد خبر: ۶۸۴۴۴

به گزارش "دی اسپورت"، تمرین تیم ملوان عصر روز دوشنبه از ساعت 18 زیر نظر نادر دست نشان سرمربی این تیم در زمین اختصاصی مجموعه ورزشی حسن رود نیروی دریایی با حضور هواداران عاشق و همیشگی این تیم پیگیری شد.
شهیریار مقانلو – میلاد جلالی و مهدی رستمی به دلیل مصدومیت زیر نظر مربی بدنساز به تمرین پرداختند.
نیما میرزازاد با نظر علی حسنی صفت مربی دروازه بانهای تیم فوتبال ملوان یک ساعت زودتر از سایرین در محل تمرین حاضر شد و زیر نظر حسنی صفت به تمرینات اختصاصی پرداخت.
سرهنگ علیرضا مسرور فرمانده سپاه قدس استان گیلان از جمله تماشاگران ویژه تمرین عصر روز دوشنبه تیم فوتبال ملوان بود که مورد استقبال هواداران تیم فوتبال ملوان قرار گرفت.
بازیکنان تیم فوتبال ملوان در تمرین عصر روز دوشنبه ابتدا بدنهای خود را زیر نظر احمد احمدی مربی بدنساز تیم فوتبال ملوان گرم کردند و سپس تمرینات حفظ توپ را در دستور کار داشتند.
بخش دوم تمرین عصر روز دوشنبه تیم فوتبال ملوان به تمرینات تاکتیکی اختصاص داشت که در این بخش بازیکنان تیم فوتبال ملوان به دو گروه تقسیم شدند و تمرینات اختصاصی انتقال بازی و حمله به دروازه را در برنامه تمرینی خود داشتند.
بخش پایانی تمرین عصر روز دوشنبه نیز به بازی فوتبال اختصاص داشت.
تعدادی از هواداران عاشق و دوست داشتنی تیم فوتبال ملوان همچون همیشه در تمرین عصر روز دوشنبه تیم فوتبال ملوان حضور یافته بودند و بیشترین دل نگرانی و موضوع مورد بحث آنها ، پرداخت پول زوران بود که ظاهرا تیم ملوان تا عصر روز دوشنبه زمان داشت تا بدهی خود را به زوران پرداخت نماید اما هیچکس هیچ اطلاعی از تصمیمات باشگاه در این مورد نداشت!
تمرین عصر روز سه شنبه تیم فوتبال ملوان از ساعت 18 در ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد.
تمرین تیم فوتبال ملوان عصر روز چهارشنبه تعطیل خواهد بود و کادر فنی برای عصر روز پنجشنبه یک دیدار تدارکاتی خارج از خانه در نظر گرفته است.

 

 

خبرنگار: ارسطو عزتیان