۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶

المپیاد ورزشی دانشجویان پسر علمی کاربردی/ تهران قهرمان شد، همدان میزبان سوم

تیم تهران قهرمان چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور شد.
کد خبر: ۶۸۵۵۹

به گزارش دی اسپورت چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور شامگاه چهارشنبه با برگزاری مراسمی باشکوه به میزبانی همدان به پایان رسید. 

 

دبیر اجرایی این دوره از المپیاد در آئین پایانی رقابت ها اعلام کرد: تیم تهران با کسب 124 امتیاز عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را کسب کرد. 

محمود تعجبی اظهار کرد: تیم کرمانشاه نیز با 66 امتیاز دوم شد و همدان با 64 امتیاز بر سکوی سوم این پیکارها ایستاد. 

 

وی بیان کرد: در این پیکارها و در رشته تنیس روی میز گلستان ، خوزستان و یزد به ترتیب اول تا سوم شدند و در رشته بدمینتون کرمان، همدان و آذربایجان غربی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند. 

 

تعجبی اظهار کرد: در رشته شنا خراسان رضوی قهرمان شد، تهران بر سکوی دوم ایستاد و یزد نیز جایگاه سوم را به دست آورد. 

 

وی افزود: در دو ومیدانی نیز تیم کرمانشاه عنوان نخست را کسب کرد، البرز دوم شد و همدان در مکان سوم قرار گرفت و در تکواندو بوشهر، ایلام و تهران به ترتیب اول تا سوم شدند. 

 

وی خاطرنشان کرد: در رشته کشتی آزاد مازندران بر سکوی نخست ایستاد، تهران و همدان به ترتیب دوم و سوم شدند و در شطرنج نیز تهران، هرمزگان و مازندران به ترتیب اول تا سوم شدند. 

 

دبیر چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی کشور یادآور شد: همچنین در رشته کاراته پسران قزوین قهرمان شد، قم عنوان دوم را کسب کرد و تیم های مرکزی و فارس مشترکا شوم شدند.