۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
رئیس هیئت فوتبال استان فارس:

هنرپیشه: مشکلی برای میزبانی دیدارهای فجر و برق نداریم

 رئیس هیئت فوتبال استان فارس اعلام کرد ورزشگاه حافظیه مشکلی برای میزبانی دیدارهای خانگی نمایندگان این استان در لیگ دسته اول ندارد.
کد خبر: ۶۸۶۳۶

به گزارش «دی اسپورت»؛  غلامعلی هنرپیشه در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران پویا،‌ در خصوص مخالفت سازمان لیگ با برگزاری دیدار تیم‌های فجرسپاسی و برق جدید شیراز در ورزشگاه حافظیه و امکان برگزاری دیدارهای خانگی این تیم‌ها در خارج از شهر شیراز،‌ اظهار داشت: اینطور نیست، زمین ورزشگاه حافظیه مشکل داشت که برطرف شده است. من سه هفته پیش از سازمان لیگ درخواست کردم تا از ورزشگاه بازدید کنند.

وی ادامه داد: شیراز دو ورزشگاه حافظیه و دستغیب را دارد. ابتدا تیم‌ها درخواست دادند بازی‌های آنها در ورزشگاه دستغیب برگزار شود اما سازمان لیگ اعلام کرد این ورزشگاه شرایط برگزاری دیدارهای لیگ دسته اول را ندارد. بعد از آن ورزشگاه حافظیه مدنظر است که آنجا هم چمنش شرایط خوبی نداشت اما با کارهایی که انجام شده به حدی رسیده که بازی‌ها در آن ورزشگاه برگزار شود.

رئیس هیئت فوتبال استان فارس تصریح کرد: به احتمال زیاد مسئولان سازمان لیگ روز شنبه  مجدد به ورزشگاه حافظیه می‌آیند و دوباره از چمن ورزشگاه بازدید می‌کنند و شرایط را با سه هفته گذشته مقایسه خواهند کرد. شرایط مهیا است و مشکلی برای میزبانی تیم‌های شیرازی در ورزشگاه حافظیه نیست. ضمن اینکه تیم‌های شیرازی فقط قرار است دو یا سه ماه در این ورزشگاه بازی کنند و بعد از آن ورزشگاه 50 هزار نفری پارس  آماده و بازی این دو تیم به آنجا منتقل خواهد شد.

هنرپیشه با بیان اینکه ورزشگاه حافظیه مشکلات زیرساختی دارد، عنوان کرد: زمانی که فجرسپاسی لیگ برتری بود هم در همین زمین بازی می‌کرد. سعی کردیم نواقص حافظیه را برطرف کنیم تا با برگزاری بازی موافقت کنند.