۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
آغاز لیگ یک با اما‌واگرهای زیاد

وضعیت اسفناک ورزشگاه حافظیه+ تصاویر

درحالی که فردا آغاز لیگ دسته اول فوتبال است هنوز وضعیت زمین مسابقه برخی شهرها مشخص نیست و معلوم نیست چرا سازمان لیگ در این باره واکنشی ندارد.
کد خبر: ۶۸۶۷۶

به گزارش«دی اسپورت»؛ ایزد سیف‌الله پور سرپرست تیم فوتبال بادران تهران در گفت‌وگو با فارس در خصوص بازی فردا مقابل فجر سپاسی شیراز اظهارداشت: شرایط تیم ما بسیار خوب است، به نظرم تیم آماده‌ای را فردا روانه مسابقه با فجر سپاسی شیراز خواهیم کرد. به هرحال فجر سپاسی شیراز یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های لیگ فوتبال ایران است، با توجه به اینکه اولین بازی لیگ یک را مقابل این تیم داریم مطمئناً بازی سختی خواهد بود و امیدوار هستیم که نتیجه خوبی را کسب کنیم.

وی با اشاره به مشخص نبودن زمین بازی فردا اشاره کرد:هنوز بلاتکلیف هستیم که فردا در کدام زمین قرار است بازی کنیم. تا به امروز از مسئولین سازمان لیگ و همچنین مسئولین استان فارس هیچ چیز اعلام نشده است که ما در کدام ورزشگاه قرار است بازی کنیم. مگر می‌شود در فوتبال به اصطلاح حرفه‌ای همچین اتفاقاتی بیفتد؟ ما هنوز هتل را مشخص نکردیم به هر حال استان فارس استان بزرگی است، باید نسبت به ورزشگاه مورد نظر هتل را انتخاب کنیم و همچنان بلاتکلیف هستیم.

وی ادامه داد: من هنوز نمی‌دانم که چرا 10 روز قبل به بعضی از تیم‌ها هشدار داده می‌شود که زمین شما مورد تائید نیست آن‌وقت روز بازی مشخص می‌شود که تائید شده است.

سرپرست تیم فوتبال بادران در خصوص اینکه سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز اظهار داشت قرار است فردا در زمین حافظیه بازی انجام شود گفت: اگر قرار است در زمین حافظیه بازی کنیم که این زمین واقعاً شرایط بازی کردن ندارد. همین یک ساعت پیش برای من عکس‌های فرستادند که نشان می‌دهد که زمین شرایط مناسب را ندارد و من نمی‌دانم که چرا مسئولین سازمان لیگ این زمین را تائید کردند؟! هنوز به ما رسماً اعلام نکردند که قرار است کجا بازی کنیم. در صورتی که کمتر از 24 ساعت وقت داریم تا مقابل تیم فجر سپاسی شیراز بازی کنیم.


 ورزشگاه حافظیه شیراز

 ورزشگاه حافظیه شیراز


وی ادامه داد: شما به عکس ها نگاه نکنید. آیا این زمین شرایط خوبی دارد؟!به نظرم مسئولین استان فارس باید یک فکری کنند چرا که دو نماینده در لیگ دارند و من نمی دانم چرا مسئولین این ورزشگاه را تایید کرده اند.