۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
رونمایی از مدعیان در حافظیه؛

پیش بازی فجرسپاسی - بادران تهران

دو تیم در فصل گذشته دو بار در مقابل هم قرار گرفتند که بازی رفت در تهران بادرانی ها موفق شدند با گل دقایق پایانی زردپوشان را شکست دهند
کد خبر: ۶۸۶۸۲

به گزارش«دی اسپورت»؛ در یکی از دیدارهای مهم هفته اول مسابقات فوتبال دسته اول کشور،فجرشهیدسپاسی شیراز میزبان بادران تهران خواهد بود. دیداری که با توجه به عملکرد خوب هر دو تیم در نقل و انتقالات و جذب بازیکن، از دو تیم مدعی صعود به لیگ برتر فصل آینده رونمایی خواهد کرد.


فجرسپاسی در فصل گذشته در آستانه سقوط به لیگ دو قرار داشت اما با سرمربیگری غلام پیروانی که از اواسط فصل هدایت این تیم را برعهده گرفته بود، با برد در هفته آخر مقابل آلومینیوم اراک و کسب 36 امتیاز و در نهایت قرار گرفتن در مکان چهاردهم جدول کار خود را پایان رساند.

با تصمیم مدیران فجرسپاسی،علی اصغر کلانتری که سابقه صعود به لیگ برتر را با زردپوشان شیرازی در کارنامه دارد، بار دیگر هدایت این تیم را برعهده گرفت و با جذب بازیکنان مورد نظر خود توسط مدیرعامل فجری ها رسول فلاح، به دنبال حضوری قدرتمند در لیگ یک امسال خواهد بود.

کاکوهای شیرازی در نقل و انتقالات بازیکنانی همچون پیمان سلمانی، و شروین تیموری به عنوان دروازه بان سروش سعیدی،رامین دهقانی، سعید قاعدی فر، علی دغاغله و جلال عبدی به عنوان مدافع ؛ احمد نصیری، محمدپاپی، امین شجاعیان، شاهین مجیدی، میلاد امیری، محمدرضا زینال خیری و عباس بوعذار به عنوان بازیکنان خط میانی و علی اصغرشیردل، مهدی نظری و مهدی دغاغله را در خط حمله جذب کرده اند.

سید محمد حسینی،علی فتحیان،شاهین نجات، علی مصلی نژاد و حمید جوکار کاپیتان زردپوشان با تمدید قرارداد به مدت یکسال و میلاد احمدیان دروازه بان فصل گذشته این تیم به همراه حامد حیدری، احسان جودکی،میلادصفایی، امین مشایخ و جواد جلالی با باقی ماندن یکسال از قراردادشان فجرسپاسی را نیز در این فصل یاری خواهند کرد.
بهنام مقصودی به همراه حمید اورنگی با نظر مساعد کادر فنی از تیم امیدهای فجرسپاسی به تیم بزرگسالان منتقل شدند.

از بازیکنان جدا شده فجری ها،سعید زارع،رضا مرادی و علیرضا زندوی با استقلال خوزستان و ایمان سلیمی با پارس جنوبی جم در لیگ برتر امسال حاضر خواهند بود.

مهدی جعفری و اسماعیل زارع به عنوان دستیار،حمید چراغی مربی دروازه بان ها و رضا نظری به عنوان مربی بدنساز کادر فنی علی اصغر کلانتری را در این فصل تشکیل می دهند.

فجری ها در بازیهای تدارکاتی پیش فصل عملکرد نسبتا قابل قبولی داشته اند و شکستی را در این بازیها متحمل نشدند.
آن ها در مهمترین بازی دوستانه خود در شیراز مقابل تیم استقلال خوزستان به تساوی بدون گل رضایت دادند و در ادامه در اردوی کرمان برابر مس کرمان به تساوی بدون گل دست یافتند. در ادامه ی این اردو تقابل آن ها با مس رفسنجان نیز  به تساوی دو بر دو انجامید.
شاگردان کلانتری در سه بازی دوستانه مقابل تیم لیگ سومی شهید باقری گویم و تیم ملی دانش آموزان به پیروزی های پرگلی همچون شش بر صفر و چهار بر صفر دست یافتند.

در آن سوی میدان تیم متمول بادران قرار دارد که با هدایت محمد ربیعی به دنبال صعود به لیگ برتر است.

بادران در فصل گذشته با دریافت 21گل دومین خط دفاعی برتر لیگ یک را در اختیار داشتند و به همین منظور خط دفاعی این تیم کمترین تغییرات را به خود دیده است و تمرکز مدیران این تیم در نقل و انتقالات، جذب مهاجم بوده است.
جایی که با جذب مهرداد آوخ،اکبر صغیری و امیر میربزرگی و حفظ کریم اسلامی و قاعم اسلامی خواه،بدون شک این تیم  زهردارترین خط حمله لیگ یک را در این فصل در اختیار خواهد داشت.

محمود خمیس،مهدی ترکمان،روح الله نعمتی،محمد آبشک و امید نظامی پور به همراه چند بازیکن در رده جوانان از مدافعان و هافبکهای جدید جذب شده بادران هستند.
مهدی اسلامی دروازه بان فصل قبل ماشین سازی با پیوستن به این تیم به همراه علیرضاسلیمی و بختیاری وظیفه ی بسته نگه داشتن دروازه ی بادران را برعهده خواهند داشت.

مسعود ریگی،سعید واسعی، مهرداد رضایی به همراه کریم اسلامی و قائم اسلامی خواه از بازیکنان تاثیرگذار بادران درفصل گذشته بودند که با تمدید قرارداد در این تیم ماندنی شدند.

ابراهیم صالحی،رضا درویشی،سهیل هزارجریبی، بهتاش میثاقیان، بهروز افشار،احمد مهدی زاده ،افشین دانشیان و سعید طالبی با پایان قراردادشان از جمع یاران محمد ربیعی خارج شدند.

شاگردان ربیعی در بازیهای دوستانه پیش از فصل فوق العاده ظاهر شدند و قطع به یقین بهترین عملکرد را از این حیث در بین تیمهای لیگ یکی داشته اند.

بادرانی ها تمرینات خود را از 20خردادماه آغاز کردند و پس از گذشت یک هفته برای برپایی اردویی 10 روزه عازم اردبیل شدند.
نارنجی پوشان در این اردو پس از برتری مقابل تیم منتخب اردبیل،در دیداری به مصاف شاگردان علی دایی در سایپا رفتند که با نتیجه ی دو بر یک مقابل این تیم به پیروزی رسیدند.
در بازگشت به تهران با دو گل تیم لیگ برتری سپاهان را شکست دادند تا همچنان یکه تاز دیدارهای تدارکاتی باشند.
در دیگر دیدارهای تمس رفسنجان متوقف شد و در ادامه در یک بازی جنجالی با نتیجه ی سه بر دو مقابل خونه به خونه بابل به پیروزی دست یافتند.
شاگردان ربیعی در چالشی جدید به مصاف تیم استقلال تهران رفتند که موفق شدند این تیم را با تساوی یک بر یک متوقف کنند.
بادران در آخرین بازی دوستانه خود پیش از شروع فصل جدید لیگ یک،به تساوی مقابل شهرداری تبریز رضایت داد تا بدون شکست راهی شیراز شوند.

دو تیم در فصل گذشته دو بار در مقابل هم قرار گرفتند که بازی رفت در تهران بادرانی ها موفق شدند با گل دقایق پایانی زردپوشان را شکست دهند و در بازی برگشت در ورزشگاه دستغیب شیراز دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.
دیداری که با توجه به حضور پیک موتوری در ورزشگاه دستغیب،تا مدتها نقل محافل و سوژه رسانه ها بود.

در مورد مکان برگزاری بازی ابهاماتی وجود داشت که با توجه به آماده نبودن چمن ورزشگاه تازه تاسیس پارس شیراز و عدم تایید ورزشگاه دستغیب توسط سازمان لیگ بازی این دو تیم عصر دوشنبه راس ساعت 18 در ورزشگاه حافظیه برگزار خواهد شد.

گزارش:حسین محمدی