۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵
رونمایی از نساجی صنیعی فر در بوشهر

پیش بازی ایران جوان بوشهر - نساجی مازندران

رونمایی از نساجی صنیعی فر در بوشهر / گرمای جنوب بلای جان مردانی از سرزمین شمالی
کد خبر: ۶۸۶۸۵

به گزارش«دی اسپورت»؛ هفته نخست رقابت های لیگ آزادگان از فردا در شهرهای مختلف آغاز می شود و در یکی از حساس ترین دیدارها نساجی مازندران در بوشهر به مصاف ایرانجوان می رود.

ورزشگاه: شهید بهشتی بوشهر

زمان برگزاری: ۲۰:۰۰

داور: حسین زیاری

کمک ها: محمدجواد مداح، مهدی سیفی و مصطفی بینش

ناظر: علیرضا رجبلو

ایرانجوان بوشهر؛
سعید مفتخر پس از حفظ سهمیه لیگ یکی ایرانجوان برای فصل جدید در پست سرمربیگری این تیم ابقا شد ولی جنوبی ها به مانند سال های گذشته برای آماده سازی تیم خود در فصل جدید هم با مشکلات زیادی مواجه بودند. مفتخر، سرمربی ایرانجوان پس از دریافت حکم سرمربیگری اش، کار را با بازیکنان بومی استارت زد و رفته رفته پس از بسته شدن اکثر تیم ها، لیست بازیکنان خود را با فوتبالیست هایی که مورد وثوق دیگر تیم ها قرار نداشتند کامل کرد به طوری که حتی تا چند روز پیش هم اخباری از جذب بازیکن از سوی این باشگاه در رسانه های مختلف دیده می شد. بوشهری ها علیرغم تمام مشکلاتی که در راه آماده سازی تیم داشتند بالاخره تیم خوبی را آماده حضور در مسابقات کردند و حالا تنها باید منتظر ماند و دید که آیا مفتخر و شاگردانش می توانند نخستین بازی لیگ را با پیروزی پشت سر بگذارند یا خیر؟

بازیکن تاثیرگذار: حضور میثم خداشناس با توجه به قدرت جنگندگی این بازیکن در خط میانی تیم ایرانجوان بدون شک می تواند روز سختی را برای بازیکنان نساجی رقم بزند.


نساجی مازندران؛
باشگاه نساجی مازندران پس از پشت سر گذاشتن هفته های بسیار سخت در نیم فصل نخست لیگ گذشته بالاخره با خرید بخشی از سهام باشگاه از سوی فرهاد صنیعی فر و کمک مالی وی به مهدی پرهام، مالک قبلی باشگاه توانست بخش اعظمی از مشکلاتی که در سال های گذشته با آن دست به گریبان بود را به فراموشی سپرده و فصل را با معرفی علی امیری به عنوان مدیرعامل و مهدی پاشازاده به عنوان سرمربی با قدرت آغاز کند. با معرفی امیری و پاشازاده، نساجی در این فصل برخلاف چند سال گذشته یکی از اولین تیم هایی بود که تمریناتش را برای حضور پرقدرت در لیگ آغاز کرد، با این تفاوت که با صلاحدید مالکان باشگاه،  این تیم برای دوری از حواشی که در چند فصل اخیر از سوی برخی از مشوقین و افراد منتسب به آنها در تمرینات این تیم ایجاد می شد، تمرینات را در تهران استارت زده و با برگزاری اردوهای پی در پی روند آماده سازی بازیکنان را دنبال کردند، به طوری که کادرفنی به دور از هر گونه حاشیه و دخالتی توانست بازیکنان مدنظر خود را با تخصص امیری، مدیرعامل باشگاه در جذب بازیکن ، به خدمت گرفته و آنها را مهیای آغاز لیگ کنند. بدون شک پاشازاده و شاگردانش به خوبی می دانند که رقیب اصلی آنها در هفته نخست آب و هوای گرم و شرجی بوشهر خواهد بود ولی اگر می خواهند در پایان فصل جشن صعود را در کنار هواداران شان برگزار کنند باید از همین ابتدای لیگ با جمع آوری امتیازات لازم به دنبال تحقق این رویای ۲۴ ساله قائمشهری ها باشند.

بازیکن تاثیرگذار؛ حضور مرتضی غلامعلی تبار، مدافع باتجربه نساجی مازندران در قلب خط دفاعی این تیم بدون شک می تواند برگ برنده پاشازاده در دیدار مقابل ایرانجوان باشد.

اتفاق ویژه: تقابل میثم خداشناس، بازیکن قایمشهری ایرانجوان با بازیکنان نساجی مازندران می تواند موجب به وجود آمدن صحنه های جذاب زیادی در این دیدار شود.

نتایج پنج بازی اخیر دو تیم؛

نساجی مازندران یک - ایرانجوان بوشهر ۲
نساجی مازندران ۴ - ایرانجوان بوشهر یک
نساجی مازندران ۲ - ایرانجوان بوشهر ۲
نساجی مازندران ۲ - ایرانجوان بوشهر یک
نساجی مازندران یک - ایرانجوان بوشهر صفر

همانطور که می بینید نساجی مازندران در پنج بازی اخیر خود مقابل ایرانجوان به سه پیروزی و یک تساوی دست یافت و بوشهری ها تنها یک بازی از پنج بازی اخیر خود مقابل این تیم را با برد به پایان رساندند.

خبرنگار: دلسا محمدخانی