۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۰
هفته اول لیگ دسته اول فوتبال

گرمای بوشهر هم نتوانست حریف نساجی نشد

نساجی مازندران در حالی در اولین دیدار فصل جدید لیگ آزادگان در مقابل ایرانجوان به پیروزی یک بر صفر دست یافت که بازی تحت تاثیر تاخیر های فراوان قرار داشت.
کد خبر: ۶۸۷۵۸

به گزارش"دی اسپورت"، نساجی و ایرانجوان در حالی مقابل یکدیگر قرار کرفتند که دو تیم در ابتدای فصل  با بیش از 10 تغییر دست به یک خانه تکانی اساسی زده بودند. شاگردان مهدی پاشازاده در این دیدار با استفاده از ارسال های بلند سعی داشتند توان خود را برای 90 دقیقه تقسیم کنند و از آن طرف بوشهری ها که به این شرایط آب و هوا بیشتر عادت داشتند با به گردش در آوردن توپ در زمین مسابقه سعی بر از پا در آوردن بازیکنان نساجی داشتند که نیمه نخست این دیدار به همین منوال با نتیجه صفر - صفر به پایان رسید.

دو تیم در نیمه دوم با تاخیر 30 دقیقه ای به دلیل قطعی برق ورزشگاه بازی را آغاز کردند و حملات جسته و گریخته ای را روی دروازه یکدیگر پدید می آوردند ولی درست از دقیقه 75 به بعد با تحلیل رفتن قوای جسمانی شاگردان مفتخر این قائمشهری ها بودند که نبض بازی را در دست گرفتند و در نهایت در دقیقه 85 با ارسال توپی از روی ضربه ایستگاهی، مجتبی ممشلی، مدافع پیش تاخته نساجی مازندران تنها گل این دیدار را با یک ضربه سر زیبا به ثمر رساند تا تیمش با کسب سه امتیاز ارزشمند زمین مسابقه را ترک کند.

حواشی بازی؛

-این بازی با تاخیر 25 دقیقه ای به دلیل نبود شوک الکتریکی (یکی از وسایل مورد نیاز پزشکی) در ورزشگاه آغاز شد.

-ایرانجوان در نیمه نخست این دیدار صاحب یک ضربه پنالتی شد که اویس کردجهان، مدافع ساروی بوشهری ها توپ را به تیرک افقی دروازه روشنگر کوبید و این فرصت مناسب را از دست داد.

-داور میدان به دلیل گرمای بیش از حد هوا در دقیقه 30 و 75 با متوقف کردن بازی، بازیکنان را برای استراحت سه دقیقه ای به کنار زمین فرستاد.

-هنوز چند دقیقه ای از پایان نیمه نخست بازی نگذشته بود که برق ورزشگاه قطع شد تا نیمه دوم نیز با وقفه ای 30 دقیقه ای آغاز شود.

-دیدار ایرانجوان و نساجی علیرغم حضور همه عوامل اجرایی مسابقه در میدان به دلیل فراموشی پزشک ورزشگاه در به همراه آوردن شوک الکتریکی و قطعی برق ساعت 23:00 به پایان رسید.

 

گزارش: یوسف قاسمی