۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
کاپیتان اکسین البرز:

آقابابایی: اکسین در شرایط خوبی به سر می برد

کاپیتان تیم اکسین البرز گفت: تمام توان و قدرت خود را برای پیروزی در مقابل تیم ملوان بندر انزلی به کار می بندیم.
کد خبر: ۶۸۹۲۳

به گزارش «دی اسپورت»؛ میثم آقا بابایی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تیم اکسین البرز هم اکنون در شرایط خوبی به سر می برد و پس از یک ماهی که تمرینات خود را شروع کرده ایم و به آرامش رسیده ایم.
وی اضافه کرد: بازیکنان تیم ما در هفته گذشته بازی بسیار خوبی با تیم گل گهر سیرجان به نمایش گذاشته اند که نشان از توانمندی و پتانسیل بالای بازیکنان اکسین البرز دارد.
آقابابایی گفت: با استفاده از این توان بالایی که در بازیکنان تیم وجود دارد به بازی پیش روی با ملوان بندر انزلی امیدوار هستیم و تمامی توان خود را به کار می گیریم تا بتوانیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.
وی با اشاره به تیم فوتبال ملوان بندر انزلی اظهار داشت:تیم هایی که هدایت آنها را آقای دست نشان به عهده دارد تیم هایی جان دارد هستند و خوب فوتبال بازی می کنند.
در هفته دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر امروز دوشنبه اکسین البرز میزبان ملوان بندر انزلی در باشگاه انقلاب کرج خواهد بود.
سعید رحیمی مقدم به عنوان قاضی میدان، دیدار اکسین البرز و ملوان بندرانزلی را سوت خواهد زد و ایوب غلامزاده ، امیر مبشر و مهدی جبرئیلی در امر قضاوت او را همراهی خواهند کرد.
تیم فوتبال اکسین البرز در هفته نخست رقابت ها در حالی که خارج از خانه به مصاف تیم گل گهر سیرجان رفته بود و با یک گل نیز از این تیم پیش بود اما در نهایت با دریافت گل مساوی به تقسیم امتیازات رضایت داد.
نماینده البرز با یک امتیاز ارزشمندی که هفته گذشته مقابل تیم گل گهر بدست آورد در مکان یازدهم جدول رده بندی ایستاده است، تیم ملوان نیز با پیروزی هفته گذشته با سه امتیاز در جایگاه سوم جدول جای دارد.
همچنین علی کریمی اسطوره تیم ملی و باشگاه پرسپولیس از نزدیک دیدار اکسین البرز و ملوان بندر انزلی را مشاهده خواهد کرد.
همچنین غلام محمدی و حمید سوریان پرافتخارترین کشتی گیر تاریخ ایران نیز به احتمال زیاد مهمان اکسینی ها خواهند بود.

 

 

خبرنگار:وحیده عسکری