۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۲
گزارش ویژه "دی اسپورت":

تیم منتخب هفته دوم لیگ دسته اول (عکس)

دی اسپورت:نفرات منتخب هفته دوم مسابقات لیگ دسته اول از سوی کارشناسان "دی اسپورت" مشخص شدند که در ادامه به بررسی تیم منتخب هفته می پردازیم
کد خبر: ۶۹۰۱۷

به گزارش "دی اسپورت"، هفته دوم مسابقات لیگ دسته اول روز گذشته با انجام 9 دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد که به همین بهانه در ادامه به بررسی تیم منتخب هفته که از سوی کارشناسان "دی اسپورت" انتخاب شده اند می پردازیم.

 

دروازه بان

 

آرمان شهدادنژاد(گل گهر سیرجان)

 

در روزی که هافبک ها و مهاجمان نساجی بسیار تلاش کردند تا از شکست خانگی تیم شان جلوگیری کنند شهدادنژاد با چند سیو خوب موفق به بر جای نهادن کلین شیت در استایوم وطنی قائمشهر شد.علاوه بر شهدادنژاد،سجاد بیرانوند گلر اکسین نیز روز موفقی را برابر ملوان پشت سر نهاد.

 

مدافعان

 

عیسی پرتو(گل گهر سیرجان)

 

مدافع آخر سابق نساجی در بازگشت به استادیوم وطنی نمایش بی نقصی برابر تیم سابق خود ارائه داد و نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت.روز خوب عیسی پرتو و آرمان شهدادنژاد باعث شد تا تیم آبی پوش سیرجانی ها بدون گل خورده قائمشهر را ترک کند.

 

هادی شکوری(اکسین البرز)

 

مدافع سابق استقلال تهران این روزها بازی های خوبی از خود در لیگ دسته اول به نمایش می گذارد.در روزی که تیم اکسین در فاز دفاعی بسیار منسجم ظاهر شد هادی شکوری با تجربه بالای خود نقش مهمی در خنثی کردن حملات ملوانی ها داشت.

 

سروش سعیدی(شهرداری ماهشهر)

 

مدافع شهرداری ماهشهر علاوه بر حضور موثر در خط دفاعی روز گذشته در امر گلزنی نیز به کمک تیمش آمد و یکی از 4 گل ماهشهری ها را به ثمر رساند.سعیدی که سابقه بازی در فولاد را در کارنامه دارد در اولین بازی اش با پیراهن شهرداری موفق به گلزنی شد.

 

هافبک ها

 

پوریا زارع(برق جدید شیراز)

 

هافبک چپ برق جدید به همراه آریاکیا روز خوبی را پشت سر گذاشت و موفق شد تا تک گل تیمش را نیز طراحی کند.علاوه بر زارع محمد پورسواریان هافبک چپ شهرداری ماهشهر نیز روز گذشته عملکرد خوبی را برابر شهرداری تبریز از خود بر جای نهاد.

 

وحید جعفری(آلومینیوم اراک)

 

هافبک راست اراکی ها روز گذشته موفق شد تا تیمش را از یک شکست حتمی نجات دهد.گل دقیقه 96 جعفری باعث شد تا آلومینیوم از خانه مس رفسنجان با یک امتیاز باز گردد.

 

امیر میربزرگی(بادران تهران)

 

هافبک این فصل بادران روز گذشته اولین گل فصل خود را به ثمر رساند علاوه بر این میربزرگی با دوندگی خود بارها تا آستانه گشودن دروازه ایرانجوان پیش رفت.علی محمدی از شهرداری تبریز نیز در این هفته عملکرد خوبی از خود بر جای نهاد.

 

احمد داوودی(نفت مسجدسلیمان)

 

زننده تک گل سه امتیازی نفت مسجدسلیمان به صبای قم که هفته گذشته نیز هم گل زده بود و هم پاس گل داده بود.داوودی که فصل گذشته نیز از خوب های نفت بود تا پایان هفته دوم با زدن سه گل دومین گلزن برتر لیگ دسته اول محسوب می شود.

 

علی مرزبان(مس رفسنجان) 

 

هافبک بازی ساز رفسنجانی ها نشان داده که از بازی سازهای کاربلد لیگ یک است و در فصول اخیر همواره نقش پلی میکر را به خوبی در تیم هایش ایفا کرده است.وی روز گذشته نیز از خوب های مس رفسنجان بود.

 

مهاجمان

 

حامد پاکدل(ماشین سازی تبریز)

 

پس از آنکه خط حمله ماشین سازی در هفته نخست نتوانست کار خاصی برابر نفت مسجدسلیمان بکند روز گذشته موتور مهاجمان تیم ریشه دار تبریزی روشن شد در این میان پاکدل با به ثمر رساندن دو گل نقش مهمی در پیروزی سه بر صفر تیمش داشت.

 

شاهرخ غلامرضا پور(مس کرمان)

 

مهاجم گلزن فصل گذشته فجرسپاسی اولین گل خود در فصل جاری را روز گذشته و از روی نقطه پنالتی برابر خونه به خونه بابل به ثمر رساند و موفق شد تا در اولین دیدار خانگی برای تیم جدیدش نمره قبولی را کسب کند.

 

سرمربی:علی لطیفی(اکسین البرز)

 

خیلی دیر با اکسین استارت زد با این حال تا اینجای کار فراتر از انتظارات نتیجه گرفته است.متوقف کردن گل گهر مدعی در سیرجان در هفته گذشته و پیروزی برابر ملوان در روز گذشته باعث شد تا لطیفی را به عنوان سرمربی برتر هفته دوم مسابقات لیگ دسته اول انتخاب کنیم.

 



تیم منتخب هفته دوم لیگ دسته اول(عکس)