۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۴
اختصاصی دی اسپورت؛

آخرین وضعیت نیمکت 4 نماینده فوتبال خوزستان در لیگ برتر امید

خوزستان در لیگ امید با چهار نماینده ( صنعت نفت آبادان، فولاد خوزستان، نفت اهواز و ملی حفاری اهواز ) دارای بیشترین سهمیه می باشد
کد خبر: ۶۹۰۵۵

به گزارش «دی اسپورت»؛ همانطور که اطلاع دارید مسابقات فوتبال لیگ برتر امید باشگاه های کشور فصل ۹۷ - ۹۶ قرعه کشی شد این مسابقات در یک گروه ۱۲ تیمی به صورت رفت و برگشت از نیمه دوم شهریور ماه برگزار خواهد شد.
خوزستان در لیگ امید با چهار نماینده ( صنعت نفت آبادان، فولاد خوزستان، نفت اهواز و ملی حفاری اهواز ) دارای بیشترین سهمیه می باشد

 صنعت نفت آبادان :
 امسال تغییراتی در کادر فنی این تیم صورت گرفته ابراهیم تهامی سرمربی تیم امید صنعت نفت آبادان جانشین غلام خلیفه شده است. فصل گذشته غلام خلیفه با دست خالی و بازیکنان بومی موفق شد این تیم را در لیگ نگه دارد و چند بازیکن تحویل تیم بزرگسالان این باشگاه دهد. این فصل که ابراهیم تهامی برای اولین بار هدایت تیم امید را برعهده گرفته آیا می توانند نتایج قابل قبولی بگیرد یا نه؟

چرا که تهامی سابقه مربیگری در این رده را ندارد و به طبق گفته کارشناسان فوتبال تهامی بدلیل نداشتن تجربه در فوتبال پایه در فصل جدید لیگ برتر امید کار سختی را پیش روی دارد.

فولاد خوزستان:
 در تیم فولاد خوزستان هم تغییراتی صورت گرفته و حمید نادریان فر که موفق ترین سرمربی پایه کشور می باشد و تا کنون چندین قهرمانی و نایب قهرمانی با تیم های فولاد به دست آورده است در عین ناباوری کنار گذاشته می شود و حیدر حیدری سرمربی فصل گذشته تیم جوانان جایگزین او شد.

نادریان فصل گذشته موفق شد تیم امید فولاد را نایب قهرمان کند ، در آن سو حیدری نیز موفق شد تیم جوانان را نایب قهرمان کند. حالا باید منتظر ماند و دید حیدری که سابقه مربیگری در تیم‌های پایه را دارد می‌توانند فولاد را در بالای جدول نگه دارد یا خیر!

نفت اهواز :
در تیم امید نفت اهواز هم تغییراتی صورت گرفته و احسان طبیبی که فصل  گذشته هدایت تیم امید را به عهده داشت جای خود را به بهنام ایهاوندی داده که در این انتخاب جای سوال است، طبیبی نتایج قابل قبولی با تیم امید گرفت و به اندازه کافی تجربه در تیم امید را داشت ولی سرمربی جدیدی که جانشین طبیبی شده هیچ شناختی از تیم پایه امید ندارد و تاکنون در این رده فعالیت نکرده و معلوم نیست مسئولین این تیم بر چه مبنایی این انتخاب را انجام داده اند.

باید منتظر ماند و دید ایهاوندی می‌توانند نتایج قابل قبولی با تیم امید نفت اهواز کسب کند و یا در میانه راه کنار گذاشته می‌شود.

ملی حفاری اهواز :
تیم امید فوتبال ملی حفاری اهواز چهارمین نماینده خوزستان در لیگ برتر امید در فصل جدید حضور دارد امید ملی حفاری فصل گذشته با سرمربیگری شهرام غلامی موفق شد این تیم  از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کند و یک سهمیه با ارزش برای فوتبال خوزستان و ملی حفاری اهواز کسب کنند غلامی سابقه چندین ساله را در  تیم‌های پایه دارد و چندین قهرمانی و نایب قهرمانی در سطح کشور برای تیم های خوزستانی به دست آورده است.

مسئولین باشگاه ملی حفاری در یک تصمیم عجیب و غریب تغییراتی در تیم امید انجام دادند و غلامی به تیم بزرگسالان فرستاده شد و امید زاهدی جایگزین او شد. زاهدی برای اولین بار در عمر ورزشی خود در رده امید مربیگری می کند و تجربه آنچنانی در رده امید را ندارد.

آیا زاهدی در فصل جدید میتواند با تیم حفاری نتایج قابل قبولی بگیرد یا فقط برای ماندن در لیگ برتر امید می جنگد.

 

 

«خبرنگار : کریم عزیز نژاد»