۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
اختصاصی دی اسپورت؛

مدافع سابق سپاهان مورد توجه تیمهای لیگ یکی و دویی قرار گرفت

مدافع سابق باشگاه سپاهان که با این تیم افتخارات زیادی کسب کرده بود پس از چند انتخاب بد و تجربه تلخ حالا در آستانه بازگشت به سطح دوم فوتبال ایران است.
کد خبر: ۶۹۰۶۰

به گزارش «دی اسپورت»؛ مهدی نصیری در دهه ۸۰ فوتبالش  از تیم های پایه جنوب ایران آغاز و سپس با سپاهان کارش را ادامه داد تا خیلی زود به دلیل توان فنی بالایی که در پست دفاع میانی داشت از سوی لوکا بوناچیچ، مربی وقت زردپوشان نصف جهان به تیم بزرگسالان این باشگاه فرا خوانده شود.

مدافع میانی سابق سپاهان با وجود بازیکنی چون هادی عقیلی توانست در ابتدای راه فوتبالش و در حالی که تنها ۲۳ سال داشت به دفعات در خط دفاعی این تیم بدرخشد و حتی به همراه اصفهانی ها چند قهرمانی لیگ و جام حذفی به علاوه نایب قهرمانی آسیا را نیز تجربه کند.

نصیری در پی کسب چنین موفقیت هایی در چند سال گذشته با چند انتخاب اشتباه کمی از سطح اول فوتبال دور شد ولی توان فنی بالا و درخشش در گیتی پسند موجب شد تا دوباره مورد توجه یک تیم لیگ یکی و دو تیم لیگ دویی قرار بگیرد.
آنطور که شنیده می شود مهدی نصیری طی یکی دو روز آینده تیم جدیدش را معرفی و فصل جدید را به امید موفقیت های بیشتر آغاز می کند.



ترند های روز