۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷
اختصاصی دی اسپورت؛

بازگشت حیاتی "کاظم" به رفسنجان

کاظم حیات منش، مدافع چپ این تیم با بازی های تاثیرگذار خود در خط دفاعی و حضور در برنامه های هجومی شاگردان سامره توجه ها را به خود جلب کرده است.
کد خبر: ۶۹۰۷۳

به گزارش «دی اسپورت»؛ مس رفسنجان فصل را با علی سامره آغاز کرد تا این مربی با دور هم جمع کردن بازیکنان جوان و باتجربه، تیمی با انگیزه را وارد مسابقات کند. یکی از بازیکنانی که تا به اینجای فصل در ترکیب رفسنجانی ها خیلی بهتر از حد تصور کار کرده، کاظم حیات منش، مدافع چپ این تیم است.

مس رفسنجان+کاظم حیات منش


مس رفسنجان دو هفته ابتدایی لیگ آزادگان را با دو تساوی به پایان رساند ولی کاظم حیات منش، مدافع چپ این تیم با بازی های تاثیرگذار خود در خط دفاعی و حضور در برنامه های هجومی شاگردان سامره تا توجه ها را به خود جلب کرد که کارشناسان دی اسپورت، این بازیکن را به دلیل دو پاس گلی که در بازی برابر خونه به خونه و آلومینیوم اراک داده، به عنوان یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان لیگ یک تا به اینجا معرفی کرده اند.

در این مورد این نکته قابل ذکر است که مس رفسنجان در بازی نخست برابر خونه به خونه که با نتیجه یک - یک به پایان رسید و در دیدار دوم برابر آلومینیوم که با نتیجه ۲ - ۲ به پایان رسید، با پاس گل حیات منش به این نتایج دست یافت.



ترند های روز