۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

پرهیز از قراردادهای نامتعارف،برنامه باشگاه ایرالکو

دی اسپورت:مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت:پرهیز از قراردادهای غیر متعارف محور برنامه های این باشگاه است
کد خبر: ۶۹۰۹۰

به گزارش "دی اسپورت" و به نقل از ایرنا،  علیرضا دهشمند در رابطه با وضعیت پرداختی های باشگاه آلومینیوم اراک گفت: برخی از کارکنان شرکت آلومینیوم از پرداخت دستمزدهای نجومی به بازیکنان فوتبال ناراضی هستند که این واکنش کارکنان ایرالکو از روی دلسوزی و نگرانی برای آینده شرکت است.

 

وی ادامه داد: مدیریت جدید این شرکت از پرداخت دستمزدهای غیر متعارف و برنامه های غیر ضروری پرهیز کرده و قصد داریم با کمترین هزینه بیشترین نتایج را برای باشگاه به ارمغان آوریم.


مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزش آلومینیوم ایران(اراک) بیان کرد: شرایط تیم فوتبال این شرکت ایده آل ارزیابی می شود و ثبات در لیگ دسته یک در فصل جاری و صعود به لیگ برتر در فصل آینده چشم انداز باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم ایران در 2 سال آینده است.


وی اضافه کرد: رشد ورزش قهرمانی در استان نیازمند تجهیزات حرفه ای و پشتوانه هدفمند مالی از نخبگان ورزشی است که این مهم در استان مرکزی تنها با مساعدت حوزه صنعت محقق می شود و مدیرعامل شرکت ایرالکو به این مهم توجه ویژه دارد.


دهشمند، توان دولت در حمایت از ورزش را محدود عنوان کرد و گفت: در تمام دنیا ورزش حرفه ای متکی به حمایت بخش های خصوصی و صنایع است.


تیم فوتبال آلومینیوم ایران(ایرالکو) در هفته اول لیگ دسته یک در اراک میزبان تیم صبای قم بود که با نتیجه مساوی صفر صفر در مقابل این تیم توقف شد و در هفته دوم نیز در رفسنجان به مصاف تیم مس این شهر رفت که این دیدار نیز با نتیجه مساوی 2 بر 2 به پایان رسید.


تیم فوتبال آلومینیوم اراک هم اکنون در رده نهم جدول رده بندی لیگ دسته یک کشور قرار دارد.

 



ترند های روز