۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹

مدیرعامل پاس: گروه آسان در لیگ 2 نداریم/ هیات مدیره ناظر بر عملکرد است

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با بيان اينكه تمرینات تیم را از اوایل تیرماه آغاز کرده ایم و اکنون به آمادگی نسبی رسيده‌ايم، گفت: به زودی رقم قابل توجه تسویه بدهی‌ها را رسانه‌ای می‌كنیم تا همه دوستداران باشگاه از جزییات آن مطلع شوند؛
کد خبر: ۶۹۱۶۰

محمدتقی رحیمی امروز در خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه تیم پاس جزو معدود تیم‌های لیگ 2 است که زودتر از بقیه اقدام به شروع تمرینات کرده است، اظهار کرد: قطعا تا قبل از شروع مسابقات به آمادگی مطلوب می‌رسیم، البته لیست تیم را تکمیل نکرده ایم و در حال مذاکره با چند بازیکن دیگر در پست‌های دفاع و حمله هستیم.

 

وی با تاکید بر اینکه مدعی هستیم اما نمی‌توان قول صعود داد، گفت: به نظرم قول صعود دادن، تفکر مبتدی و غیر حرفه‌ای است اما تیمی را بسته‌ایم که مدعی صعود باشد؛ به هر حال فوتبال اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی دارد و نمی‌توان از همه چیز مطمئن بود.

 

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با بیان اینکه امیدوارم امسال راه صعود هموار باشد و بتوانیم یکی از سه تیم صعودکننده باشیم، در پاسخ به گروه‌بندی فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته 2 گفت: گروه‌بندی بر اساس قرعه‌کشی انجام شد منتهی باید توجه داشت که گروه آسان در لیگ 2 وجود ندارد.

 

وی با بیان اینکه نباید فریب نام تیم‌ها را خورد و تصور این را داشت که تیم‌های کم‌سابقه ضعیف هستند؛ گفت: به نظرم هر سه گروه رقابت جذاب و دیدنی خواهند داشت؛ هدف تمامی تیم‌ها قطعا صعود است و فشردگی و طولانی بودن مسابقات در دو مرحله، کار را برای همه دشوار کرده است.

 

رحیمی تصریح کرد: البته این گروه بندی یک حسن خوب برای پاس داشت و اینکه مسافت 70 درصد از مسابقات ما نزدیک است و در هزینه‌ها قطعا تاثیر بسزایی دارد.

 

وی اضافه کرد: تیم ما قطعا جزو مدعیان خواهد بود ولی انتظار داریم برای کسب موفقیت در این رقابت‌ها، حمایت مسئولان به موقع باشد؛ البته قدردان توجه مسئولان هستیم و تاکنون چندین جلسه با حضور اعضای هیات مدیره برگزار کرده ایم.

 

وی با تقدیر از حمایت استانداری، اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان گفت: امیدوارم با تداوم حمایت‌ها بتوانیم تیمی با انگیزه و منسجم را برای کسب نتایج مطلوب در مسابقات راهی کنیم.

 

مدیرعامل باشگاه پاس با اشاره به اینکه امسال قراردادها با نظارت کامل اعضای هیات مدیره و با رقم‌های عرف منعقد شده است، گفت: سقف قراردادها امسال کاهش یافت و سعی در تعادل میزان قراردادهای بازیکنان داشته ایم و رضایتمندی مسئولان از میزان قراردادها نشان از تعهد ما در قبال مسایل مالی باشگاه دارد.

 

وی در خصوص تسویه بدهی‌های مالی این باشگاه گفت: به زودی رقم قابل توجه تسویه بدهی‌ها را رسانه‌ای می‌کنیم تا همه دوستداران باشگاه از جزییات آن مطلع شوند؛ رویکرد ما همواره شفاف سازی مالی بوده است و در مسایل فنی نیز آماده پاسخگویی هستیم.

 

رحیمی با بیان اینکه درهای باشگاه پاس همواره به روی تمام دوستداران، منتقدان و رسانه‌ها باز است و انتظار داریم برای اطلاع از وقایع تیم، قبل از هر اظهار نظر، به مدارک و مستندات رجوع کنند، گفت: ما در باشگاه چیزی برای پنهان‌کاری نداریم و هر فرد منتقدی که هدفش کمک به پاس است می تواند انتقاد خود را با راهکار ارائه دهد.

 

وی با اشاره به اینکه قطعا از انتقادهای سازنده استقبال می‌کنیم، افزود: امسال جذب هر بازیکنی با تصمیم کادر فنی و در راس آن عباس سرخاب سرمربی تیم صورت گرفته و در این بین بازیکنانی هم بودند که به کادر معرفی شدند اما تصمیم اصلی در قبول یا رد آنها را با اختیار کامل به سرمربی تیم داده‌ایم.

 

مدیرعامل باشگاه پاس با بیان اینکه در این دو ماه نیز بیش از 50 بازیکن از باشگاه‌های مختلف در تمرین تیم حضور یافتند که سرمربی در خصوص عملکرد آنها تصمیم‌گیری کرد، تیم پاس را بیمار در حال شفا دانست و گفت: نمی‌خواهم گریزی بر گذشته داشته باشم و اینکه چه دلایلی منجر شد که پاس به این وضعیت دچار شود؟

 

وی با بیان اینکه ما برای ساختن آمده‌ایم و در اولین اقدام بار مالی بسیار بالایی را از دوش تیم برداشتیم، اظهار کرد: رقم بدهی به خارجی‌ها سنگین بود و خوشبختانه تا حدود زیادی حل شد؛ تنها طلبکار خارجی وینکو بگوویچ است که باید نسبت به تسویه مالی او نیز اقدام شود.

 

رحیمی با اشاره به اینکه درصد بسیاری از طلب بازیکنان و مربیان داخلی نیز تسویه شده و به زودی رقم دقیق بدهی‌ها را رسانه‌ای می کنیم تا همگان اشراف کامل به وضعیت بدهی ها داشته باشند؛ گفت: به نظرم تسویه بدهی‌ها مهمترین اقدام برای بازگشت آرامش در تیم پاس بود هر چند همچنان درصدی از بدهی‌ها باز هم باقی است که می‌تواند با اختصاص بودجه لازم، چند برابر بدهی‌ها را تسویه کرد.

 

وی با بیان اینکه پاس هم اکنون مانند بیماری است که مراحل درمان آن را انجام می‌دهیم و برای اوج گرفتن پاس همه باید کمک کنند؛ گفت: طی سال های گذشته هرچقدر هم مسیر تیمداری و بنیان تیم اشتباه و پرخطا بوده است، باید از این اشتباهات در تمام ابعاد مالی، مدیریتی و فنی درس گرفت.

 

مدیرعامل باشگاه پاس با بیان اینکه امسال و سال قبل نظارت دقیق بر عملکرد مالی تیم صورت گرفته و نشست های متعددی در این زمینه داشتیم تا همان رویکرد شفاف‌سازی در مسایل مالی اثبات شود، گفت: در مسایل فنی نیز اطلاعات دقیق همراه با مستندات را به اعضای هیات مدیره ارائه کرده ایم تا در جریان ریز قرار بگیرند، امیدواریم امسال، فصل خوشایندی برای تیم پاس باشد.



ترند های روز