۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵
با پیروزی مقابل شهدای چوار 65

صعود اكسين البرز به دور بعد جام حذفي

تيم فوتبال اكسين البرز به شكست تيم شهداي چوار ٦٥ به دور بعد جام حذفي صعود كرد.
کد خبر: ۶۹۱۸۰

به گزارش "دي اسپورت"؛ در مرحله دوم جام حذفي فوتبال كشور تيم اكسين البرز در ايلام به مصاف تيم شهداي چوار ٦٥ رفت و در نهايت موفق شد با ٣ گل اين تيم را شكست دهد و جشن صعود به دور بعد برپا كند.


شهدای چوار 65 ایلام + اکسین البرز


ترکیب اکسین البرز:

محمد خزايي - حافظ يعقوبي - محسن ايران نژاد - بهمن كامل - ميثم آقابابايي - حميد طاهري فرد - مجيد خميس - محمود مطلق ( رسول رضایی )  - ميلاد سليمان فلاح (شاهین شفیعی ) - محمد حسين پور - سهيل هزار جريبي (آرمان رمضانی)

 

ترکیب شهدای 65 چوار:

بهزاد اله نوري - سعيد شمس الهي - ياسر ولي زاده - برومند احمدي - وحيد اله مرادي - جعفر موسوي پوري - عرفان اميريان - ميلاد ستاري - حمزه عباسي - رامين پور جهانگير - كاظم رحمي زاده

 

در اين ديدار اكسيني ها در نيمه نخست فشار زيادي روي دروازه حريف آوردند اما ميزبان با حمايت هوادارن و ايجاد دفاع چند لايه مانع از گلزني اكسيني ها شد  اما اين سهيل هزار جريبي روي ارسال مواج ميثم اقا بابايي به گل رسيد و با پيروزي به رختكن رفت.

 

در آغاز نیمه دوم شاگردان علی لطیفی فشار را بیشتر و بیشتر کردند و با ورود 3 بازیکن جدید به میدان بازی تهاجمی تری به خود گرفت. شفیعی در میانه میدان با ارسال توپ به میثم آقابابایی خود را در موقعیت گلزنی قرار داد و با شوتی سرکش برای دومین بار دروازه این تیم را باز کرد.


اکسین البرز

کمتر از 2 دقیقه این بار میثم آقابابایی با ارسالی دقیق آرمان رمضانی را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن نیز با ضربه سر گل سوم را به ثمر رساند.

 

در ادامه اکسینی ها فشار را روی دروازه حریف کم کردند و با حفظ توپ موفق شدند این نتیجه را حفظ کرده و پیروز از میدان خارج شد.

 


اکسین البرز