۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۶
فوتبال یزد همچنان در سرزمین فراموشی

فولاد (وحدت یزد) هم تربیت می شود ؟!

در حالی که کمتر از هشت روز به آغاز رقابت های لیگ دسته دوم باقی مانده است اما تا بدین لحظه نماینده استان یزد چه در میدان و چه روی کاغذ وجود خارجی ندارد
کد خبر: ۶۹۱۹۰

به گزارش «دی اسپورت»؛ در حالی که کمتر از هشت روز به آغاز رقابت های لیگ دسته دوم باقی مانده است اما تا بدین لحظه نماینده استان یزد چه در میدان و چه روی کاغذ وجود خارجی ندارد و مشخص نیست بر چه مبنایی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال بدون اعلام آمادگی و داشتن نماینده نام این تیم را در قرعه کشی گذارد .

جالب اینکه تا لحظه نگارش خبر (ظهر روز یکشنبه)  هیچ مؤسسه و یا گروهی مسئولیت و مالکیت این تیم را قبول نکرده اند و حتی خبر جدیدی نیز از هیئت فوتبال استان و اداره ورزش جوانان مبنی بر تعیین تکلیف این تیم به گوش نمی رسد هرچند هرلحظه سئوالی در مورد این تیم از متولیان ورزش و فوتبال استان بپرسیم با این پاسخ روبرو خواهیم شد که در حال رایزنی هستیم و بزودی تکلیف روشن می شود و در کمال تأسف باید گوشزد کنیم این همان راهی است که از شهیدقندی نامدار آغاز و به تربیت ختم شد .

نباید فراموش کنیم که در اردیبهشت سال ٩۴ استان یزد در لیگ دسته اول نماینده ای داشت بنام تربیت نوین اما از آذرماه همان سال دیگر کسی خبری از آن تیم و سرنوشت و امتیازش ندارد .
صدالبته امیدواریم وحدت و یا فولاد ، تربیت نشوند اما چه کنیم که تمام چراغ های هشدار روشن شده اند و به احتمال خیلی قوی با امتداد شرایط کنونی سهمیه لیگ دسته دوم استان یزد به سرنوشت تربیت منتج خواهد شد .

هرچند حتی برای حضور نصفه و نیمه هم خیلی دیر شده است اما ای کاش با هدف حفظ سهمیه کار تیمداری آغاز شود چراکه آدمی به امید زنده است !


یادداشت: عباس کلانتری



ترند های روز