۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
اختصاصی دی اسپورت،

تمرینات یک تیم دسته دومی تعطیل شد

دی اسپوت:در حالی که تنها یک هفته تا آغاز مسابقات لیگ دسته دوم باقی مانده تمرینات یک تیم مدعی سال های نه چندان دور تعطیل شده است.
کد خبر: ۶۹۲۰۰

به گزارش"دی اسپورت"،در حالی که بسیاری از تیم ها از چند ماه پیش با انجام دادن تمرینات بدنسازی و برگزاری اردوها و بازی ها تدارکاتی خود را به حداکثر آمادگی رسانده اند اما برخی تیم ها نیز هنوز هیچ برنامه و هدفی برای شرکت در مسابقات این فصل لیگ دسته دوم ندارند.

 

چند روز گذشته تمرینات یکی از تیم هایی که در سال های نه چندان دور مدعی مسابقات لیگ دسته دوم بود با نظر مدیرعامل باشگاه به دلیل مشکلات مالی تعطیل شده است.

 

بر اساس شنیده ها قرار است پس از جلسه مدیرعامل باشگاه با استاندار آن شهر مشخص شود که آیا این تیم می تواند در مسابقات این فصل لیگ دسته دوم شرکت کند یا خیر چرا که این تیم حتی هنوز موفق نشده است که ورودی مسابقات را نیز پرداخت کند.

 

جالب اینکه این باشگاه به صورت خصوصی اداره می شود و بهتر است وقتی بخش خصوصی وارد فوتبال می شود حداقل این توان را داشته باشد که بتواند ورودی مسابقات را پرداخت کند.

 

در روزهای آینده خبرهای دقیق تری در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد که مطمئنا با توجه به این مقطع زمانی تنها می تواند در فوتبال ایران رخ دهد که تیمی یک هفته مانده به آغاز مسابقات با چنین شرایطی روبرو باشد.

 



ترند های روز