۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

مرتضی قدیمی پور:شک نکنید لیگ یکی می شویم

دی اسپورت:بعد از آغاز رقابت های لیگ برتر و لیگ یک کشورمان حالا نوبت به لیگ دوای ها رسیده که خودشان را برای شروع این فصل  آماده کنند .
کد خبر: ۶۹۲۵۲

به گزارش" دی اسپورت":بعد از آغاز رقابت های لیگ برتر و لیگ یک کشورمان حالا نوبت به لیگ دوای ها رسیده که خودشان را برای شروع این فصل  آماده کنند، در این بین به نظر می رسد سبز و سفید پوشان نوشهری با یارگیری ای که انجام دادند چشم به لیگ یک و صعود به این رقابت ها بسته اند . با مرتضی قدیمی پور سنگربان جوان اما با تجربه شموشکی ها که بعد از جدایی از سیاهجامگان راهی مازندارن شد در خصوص شرایط این روزهای تیمش گفت و گویی را ترتیب دادیم که در ادامه می خوانید.

چه خبر ؟

همه چیز خوب است مشغول تمرین هستم و سعی می کنم به آمادگی صددرصد برسم.

چه شد که از سیاه جامگان جدا شدی؟

به هر حال شرایط طوری بود که تصمیم گرفتم از این تیم جدا شوم هرچند برای آقای میثاقیان احترام زیادی قائلم و امیدوارم فصل خوبی را پشت سر بگذارند.

چرا به شموشک آمدی؟

با توجه به پیشنهاداتی که داشتم ترجیح دادم شموشک را انتخاب کنم .چون همیشه دوست داشتم با آقای کاظمی کار کنم و یکی از دلایل اصلی پیوستنم به این تیم آقای کاظمی و محمود خان شافعی بودند.امیدوارم بتوانم با عملکردم جواب اعتمادشان را بدهم.





شرایط تیمتان چطور است؟

تیم که واقعا خوب است و بازیکنان خوبی را جذب کردیم به جرات می شود گفت که ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه در تیم حضور دارند . شک نکنید شموشک لیگ یکی خواهد شد .امیدوارم بتوانیم به اهدافی که در ذهن داریم برسیم و با بازی ها و پیروزی های خوب دل هواداران پرشورمان را شاد کنیم.

و سوال آخر به عنوان یک پرسپولیسی بازی امشب این تیم را چطور پیش بینی می کنی؟

پرسپولیس تیم خوب و یک دستی دارد و یکی از بهترین تیم های حال حاضر فوتبال ماست .مطمئنم بازیکنان این تیم انگیزه های زیادی برای این بازی دارند اینجا دیگر بحث پرسپولیس نیست نماینده کشورمان در این رقابت حضور دارد و همه باید برای موفقیت پرسپولیس دعا کنند .من هم به عنوان یک پرسپولیسی برای تیم محبوبم آرزوی موفقیت دارم.

 

 

 

مصاحبه:مرجان رهو