۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
اختصاصی دی اسپورت؛

نظر مسئولان گروه اول لیگ دو در خصوص قرعه تیمشان

لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرعه کشی شد. نظر مسئولان تیم ها را در خصوص قرعه تیم شان جویا شدیم.
کد خبر: ۶۹۲۹۱

به گزارش «دی اسپورت»؛ لیگ دسته دوم فوتبال کشور طی روزهای اخیر قرعه کشی شد. در گروه اول رقابتهای لیگ دسته دوم تیمهای فولاد یزد (وحدت یزد) - شاهین شهرداری بوشهر - کارون اروند خرمشهر - داماش گیلان - فولاد نوین اهواز - استقلال آبی (گل ابریشم) - نیروی زمینی تهران - زاگرس یاسوج - شموشک مازندران - قشقایی شیراز و مس نوین کرمان حضور دارند.

 

نظر مسئولان تیم ها را در خصوص قرعه تیم شان جویا شدیم که در ادامه می خوانید:

 

تیم داماش گیلان:

محمرضا حاجی پور سرپرست داماش: مسابقات برای ما فرق نمی کنند، کمی مسافت راه برای گروهی که در آن قرار داریم بسیار طولانی است و باید بعضی از شهر ها را با پرواز برویم که هزینه تیم را بالا می برد. مرحله اول باید منطقه ای شود تا بخشی از هزینه ها کاسته شود.

در مجموع گروهی که مادر آن قرار گرفتیم، گروه سختی است.

تیم فوتبال داماش گیلان


تیم شموشک مازندران :

محمود شافعی سرمربی شموشک: به نظر من لیگ دو ، لیگ سختی است و از نظر جغرافیایی و از لحاظ گروه بندی عادلانه بود. تیم ها در گروها تقسیم شدند ما هم از گروه مان راضی هستیم و به امید خدا با قدرت درمسابقات حاضر خواهیم شد و هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم

وی در ادامه گفت: جا دارد از تمامی مسئولین سازمان لیگ لیگ از جمله غلامرضا بهروان ، سعید فتاحی ، فریبرز محمود زاده ، مهرداد شفیعی ، و دیگر عزیزان که واقعا در روز قرعه کشی زحمات زیادی کشیدند و نظم خوبی رعایت شد ، تشکر کنم.مسئولان برای برگزاری مسابقات زحمات زیادی می کشند و به آنها باید خسته نباشید گفت.


تیم فوتبال شموشک مازندران


 

 

 

تیم فولاد نوین اهواز :

منوچهر بیات سرپرست فولاد نوین: به نظر من بعضی از تیم ها به دلیل مشکلات مالی باید ، بهتر بود با تیم های استان های همجوار در یک گروه قرار می گرفتند. در کل اگر بازیها منطقه ای برگزار می شد از لحاظ هزینه ای تیم ها هزینه هایشان کمتر می شد از یک لحاظ هم کمی مشکل است خوزستان پنج نماینده دارد هر پنج نماینده هم مدعی هستند در کل در گروهی که قرار داریم از لحاظ مسافت راه سخت است توکل با خدا ما هم مانند دیگر تیم ها با قدرت در مسابقات حاظر خواهیم شد.

تیم فوتبال فولاد نوین اهواز

 

 

تیم قشقایی شیراز :

عبدالرسول معلم سرپرست قشقایی: گروه بندی برایمان فرق ندارد. همه تیم های لیگ دسته دوم خوب هستند همه می آیند که از گروه شان صعود کنند هیچ تیمی ضعیف نیست ما هم مثل دیگر تیم ها خود را آماده مسابقات کرده ایم و جا دارد از مسئولین تیم کادرفنی ، بازیکنان و تماشاگران خوب تیم مان تشکر ویژه داشته باشیم و در شروع مسابقات انشاالله بتوانیم نتایج قابل قبولی بگیریم.
تیم فوتبال قشقایی شیراز

 

 

تیم کارون اروند خرمشهر :

 مسلم تابع جابری سرپرست اروند: بازیها قرار بود منطقه ای برگزار شود. همینطور که می دانید خوزستان دارای بیشترین سهمیه را در لیگ دسته دوم دارد و تمامی تیم ها مدعی هستند.

جابری در ادامه گفت: من به سیدبندی معترض هستم با اینکه در گروه سختی قرار گرفیتم ولی اگر تیم ها خوب در سیدبندی قرار می گرفتند حق تیمی ضایع نمی شد. در کل ما با قدرت در مسابقات ظاهر خواهیم شد و انشاالله و به همت مسئولین تیم، کادرفنی، بازیکنان و تماشاگران خوب تمامی خرمشهری های سراسر کشور بخصوص خرمشهر به عنوان تیم اول از گروه خود به مرحله بعدی صعود خواهیم کرد
تیم کارون اروند خرمشهر



تیم گل ابریشم تهران :

هادی رحمانی سرمربی : البته مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور هیچ فرقی با دیگر لیگ های کشور ندارد تمامی تیم ها برای پیروزشدن وارد لیگ می شوند از لحاظ مسافت راه این چیز جدیدی نیست ، شرایط اقلیمی ما حکم می کنند که تیم ها در چنین گروه هایی قرار بگیرند

طبیعتا اگر شرایط تیم ها به ها هم نزدیک بود که خیلی بهتر می شد و هزینه ها هم کمتر می شد در کل ما باید به قانون احترام بگذاریم و هرچه قانون لیگ می گوید باید اجرا کنیم. جا دارد از تمامی مسئولین لیگ که به طور شبانه روزی برای فوتبال زحمت می کشند تشکر ویژه کنم.
تیم فوتبال گل ابریشم تهران

 


مس نوین کرمان:

حبیبی سرپرست مس نوین: گروه یک لیگ دسته دوم گروه بسیار سختی است از لحاظ مسافت راه تیم ها خیلی با هم فاصله دارند و واقعا گروه سختی است.

امیدوارم مسئولین لیگ دو بخصوص آقای مهرداد شفیعی فاصله بازیها را زیاد کنند. هفته ای یک بازی برگزار کنند نه هر پنج روز یک بازی ، دوم اینکه ناظران قوی برای بازیها فرستاده شود و روی کار داوران نظارت بیشتری شود تا خدایی نکرده حق تیمی به راحتی ضایع نشود چون همه تیم ها سرمایه گذاری کرده اند و امیدوارم کمیته مسابقات به باشگاه ها اعلام کنند از تیم هایشان فیلم برداری کنند چون اگر حق تیمی ضایع شود فیلم بازی موجود است. در کل برای تمامی مسئولین مسابقات و مجموعه خوب مس آرزوی موفقیت دارم.

تیم فوتبال مس نوین کرمان

 

شاهین شهرداری بوشهر:

حميد كللي فر سرمربی شاهین: در ليگ دو قرعه خوب نداريم و همه بازي ها سخت خواهد بود. روي اكثر تيمها شناخت كافي نداريم و بعضي نيز تازه وارد هستند و همين تيمهاي جديد خطرناك تر هستند. با شروع بازي ها مي توان آناليز بهتري از حريفان داشت. در مجموع هدف ما صعود بوده و فقط هدفمان را دنبال مي كنيم و كاري به اسم تيمها نخواهيم داشت.

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر

 

در این گروه وضعیت تیم های وحدت یزد و زاگرس یاسوج در هاله ای از ابهام است.

 

 

خبرنگار: کریم عزیز نژاد