۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱

آغاز رقابت های فوتبال حبابی قهرمانی کشور در همدان

نخستین دوره رقابت های فوتبال حبابی قهرمانی کشور امروز با درخشش نمایندگان همدان به میزبانی این شهر آغاز شد.
کد خبر: ۶۹۲۹۴

رئیس هیات ورزش های همگانی همدان در این باره گفت: در این دوره از مسابقات تیم های علوم پزشکی همدان، زنجان، تبریز، اصفهان، البرز، یزد، رسانه ورزش همدان، آتش نشانی تهران و خراسان رضوی به مدت سه روز در سالن شهید یونسی دانشگاه علوم پزشکی همدان  رقابت دارند.

 

هادی سبزواری اضافه کرد: در روز نخست این مسابقات که در سه گروه سه تیمی در جریان است، علوم پزشکی همدان 2 بر یک تیم یزد را برد و دیدار تیم های تیم های آتش نشانی تهران و رسانه ورزش همدان یک بر یک مساوی شد.

 

وی یادآور شد: در ادامه این رقابت ها نیز البرز به مصاف اصفهان می رود، علوم پزشکی همدان با زنجان بازی می کند و آتش نشانی تهران برابر تبریز صف آرایی می کند ضمن اینکه تیم یزد با زنجان بازی می کند، تبریز و رسانه ورزش همدان به مصاف هم می روند و البرز و خراسان رضوی برگزار کننده دیدار پایانی دور مقدماتی هستند.

 

به تیم های برتری این دوره از رقابت ها جام، مدال و حکم قهرمانی اعطا می شود.

 

گفتنی است، تیم رسانه ورزش همدان در حالیکه بدون تمرین در این رقابت ها حضور یافته مقابل آتش نشانی قهرمان استان تهران به تساوی یک بر یک دست یافت.

باوجود اینکه تیم رسانه ورزش در نیمه نخست یک بر صفر عقب بود، در نیمه دوم با گل زیبای مجتبی اعظمی به تساوی رسید.

 

محمد حسامی گلر اصلی تیم رسانه ورزش همدان با توجه به قوانین بازی به دلیل وزن بالای 96 کیلوگرم اجازه بازی دریافت نکرد. طبق قوانین اوزان بالای 96 کیلوگرم حق حضور در مسابقات را ندارند.

 

ترکیب تیم رسانه ورزش در این مسابقه را مجتبی اعظمی، محمدحسین نوری فر، حمید غلامی، مجید بیات، ابراهیم یارمطاقلو و امیر غلامی به مربیگری میثم ناصرنژاد تشکیل دادند.


 تیم برتر این رقابت ها راهی مسابقات بین المللی می شود.

 







ترند های روز