۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
در گفتگو با دی اسپورت

صفرزاده : چاره ای جز برد مقابل مس نخواهیم داشت

بازیکن فجر می گوید :تیم فجر همیشه تیمی بوده که روی زمین بازی کرده است ، امسال تاکتیک های زیادی برای گلزنی  داریم
کد خبر: ۶۹۳۳۷

به گزارش "دی اسپورت "، تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در مرحله دوم جام حذفی توانست از سد تیم قشقایی بگذرد و حالا باید در دور سوم برابر ذوب آهن قرار بگیرد.

 

فجری ها در دیدار برابر قشقایی در نود دقیقه به تساوی بدون  گل رسیدند این در حالی  است که تصور همه بر این بود قشقایی باز هم به دنبال خلق حماسه خواهد بود که البته یک جوان جویای نام که توسط کلانتری از ابتدای بازی در ترکیب مانده بود در وقت اضافه دوم کار قشقایی را تمام کرد آینده ای روشن را می دهد و حالا توسط کلانتری در ترکیب فجر روزهای خوبی را پشت سر می گذارد .


گفتگوی خبرنگار "دی اسپورت" با وی در زیر آمده است :

 

خودتان را معرفی کنید ؟

ابوذر صفرزاده ،متولد 1374 هستم .

 

فوتبالت را از کجا شروع کردی ؟

با جوانان فجر فوتبال خودم را شروع کردم،نایب قهرمان لیگ جوانان کشور شدیم و در فصل بعد به تیم امید رفتم  و بعد از آن نیز به بزرگسالان فجر پیوستم .

 

نطرت را  درباه بازی های این فصل فجر بگویید ؟

درسته که دو بازی قبل را در لیگ دسته اول  باختیم ولی تیممان خوب موقعیت سازی میکند و تنها مقداری بد شانس بودیم، بعد از برد جام حذفی روحیه تیم خوب هست و امیدواریم از این بازی موقعیت های گل نیز به بار بنشیند .


هدف شما و تیم فجر در جام حذفی چیست؟

ما تمام تلاش خودمان را در   جام حذفی انجام خواهید داد و هدف جز  بالا رفتن به مراحل بالاتر نداریم  هر چند به تیم خوب ذوب آهن خوردیم ولی ما هم فجریم و مطمئننا حرفهای زیادی برا گفتن داخل آن  بازی داریم.

 

در کدام پست بازی میکنید ؟

هافبک مهاجم

 و گلی که به قشقایی زدید؟

تلاش همه تیم بود و خداراشکر که من توانستم دروازه قشقایی رو باز کنم ما نیاز به این گل و برد داشتیم تا از لحاظ روحی به شرایط خوبی برگردیم.

بازی بعدی شما با تیم مس در لیگ دسته اول خواهد بود ،نظرتان درباره  این بازی چیه؟

مس تیم بسیار خوبیه که رو زمین فوتبال خوبی رو بازی میکند ولی قطعا روز یک شنبه تیم ما برای برد به زمین میاد و با توجه به این که دو بازی قبل رو باختیم چاره ای جز بردن تیم مس نداریم .

 

و شرایط خود فجر را چگونه ارزیابی میکنید؟

تیم فجر همیشه تیمی بوده که روی زمین بازی میکند، امسال تاکتیک های زیادی برای گلزنی  داریم و در حمله خیلی خوب عمل میکنیم هر چند خوش شانس نبودیم،ولی با مربیان  خوبی که داریم قطعا تاکتیک متفاوت تیم ما جواب میدهد و تیم فجر رودر کورس صعود می بینیم.

 

 

خبرنگار :میثم حجتی