۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
در گفتگو با دی اسپورت،

آریا کیا:در جام حذفی قرعه بدی به ما نخورده است

دی اسپورت:تیم آینده سازان برق جدید فارس با عدم حضور تیم شموشک مقابل این تیم به دور بعد جام حذفی رسید و باید در مرحله سوم جام حذفی مقابل سیاه جامگان قرار بگیرد.
کد خبر: ۶۹۳۳۸

به گزارش"دی اسپورت"،تیم آینده سازان برق جدید فارس با عدم حضور تیم شموشک مقابل این تیم به دور بعد جام حذفی رسید و باید در مرحله سوم جام حذفی مقابل سیاه جامگان قرار بگیرد.


این تیم در دو بازی خود در لیگ دسته اول این فصل یک برد و یک شکست داشته که سه امتیاز این تیم برابر راه آهن بدست آمد.


یکی از بهترین بازیکنان این تیم در این دیدار که در کنار تیم نارنجی پوش درخشید به گفتگو با دی اسپورت نشسته است
خودتان را معرفی کنید؟
پوريا آريا كيا
فوتبال خود را از کجا شروع کردی؟ فوتبال خودم را از مدرسه فوتبال استقلال كرج شروع كردم و بعد به تيم جاويد كرج رفتم، به تيم ليگ ٣ شهرداري نظر آباد، بعد از اون به تيم ليگ ١ الوند همدان وبعد از الوند به گرند بجنورد رفتم و بعد از گرند به برق نوين آمدم و الان سومين سال كه در تیم برق هستم.


*بازی با راه آهن و اولین برد شما در لیگ یک را چطور دیدید؟
بازي با راه آهن نسبتاً بازي سختي بود ،چون بر خلاف بازي اول راه آهن كه كارت بازيكناش صادر نشده بود ،بازي با ما بازيكنان خودش را كامل در اختيار داشت و با انگيزه به شيراز آمده بودند ،كه با وجود بد بودن شرايط چمن حافظيه بازي خوبي را به نمايش گذاشتيم و توانستيم موقعيت هاي خوبي رو خلق كنيم كه يكي از آن ها به ثمر نشست.


*تیم شما در حال حاضر چه شرایطی داره؟
وضعيت تيم روز به روز بهتر ميشود و بازيکنان با هم هماهنگ تر مي شوند .


و بازی با سیاه جامگان  در جام حذفی و شهرداری ماهشهر در لیگ دسته اول نظرتان چیست؟
در جام حذفي هم به نظر من قرعه بدي به ما نخورده است .هر چند كه مهمان هستيم و بازي در مشهد برگزار می شود،
در مورد شهرداري ماهشهر هم بايد گفت كه ما اول با شرايط آب و هوايي بدي رو به رو هستيم، ولي اين باعث نميشود كه از تلاش ما كم شود و براي كسب نتيجه در زمين حريف هر کاری خواهیم کرد.
در آخر؟
 تشكر ميكنم از مدیریت و كادر فني خوب  فعلی تیم که تلاش زیاد و موثری برای تیم انجام می دهند  و همچنین کادر فنی سابق آقاي وحيد رضايي كه با تلاش های ايشان و همچنين بازيكنان تيم توانستیم تيم را از ليگ ٢ به لیگ یک بیاوریم.

مصاحبه:میثم حجتی