۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۱
اختصاصی دی اسپورت؛

نظر مسئولان گروه دوم لیگ دو در خصوص قرعه تیمشان

لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرعه کشی شد. نظر مسئولان تیم ها را در خصوص قرعه تیم شان جویا شدیم.
کد خبر: ۶۹۳۷۸

به گزارش «دی اسپورت»؛ لیگ دسته دوم فوتبال کشور طی روزهای اخیر قرعه کشی شد. در گروه دوم رقابتهای لیگ دسته دوم تیمهای استقلال اهواز -استقلال ( شهرداری) کاشان - نفت و گاز گچساران - هف سمنان - شهرداری بندرعباس - سردار بوکان - شاهین ماهشهر (استقلال جنوب) - شهرداری ارومیه - کاسپین قزوین - پرسپولیس مشهد و  شهدای بابلسر حضور دارند.

 

نظر مسئولان تیم ها را در خصوص قرعه تیم شان جویا شدیم که در ادامه می خوانید:

 

 

استقلال اهواز :
علی خوش ذات مربی تیم فوتبال استقلال اهواز در این رابطه تصریح کرد: به نظر من هر سه گروه لیگ دو سخت و پیچیده می باشند و در هر گروه تیم های قدرتمندی حضور دارند و از طرف دیگر نباید به اسم تیم ها توجه کرد چون در برخی تیم های گمنام بازیکنان باانگیزه ای حضور دارند که می توانند کار را برای هر تیمی مشکل کنند.

وی ادامه داد :در لیگ دو همه بازی ها سخت است ،به خصوص بازی های خارج از خانه که انصافا جنگ است و نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت .


استقلال کاشان :
حسین باغبان مدیرعامل باشگاه استقلال کاشان نیز در این رابطه تصریح کرد : گروه دوم مسابقات گروه سختی است و اصلا نمی شود گفت که گروه دو مسابقات گروه آسانی است ، سطح لیگ دو نسبت به گذشته خیلی بالا  رفته است و نمی توان پیش بینی کرد  که کدام تیم ها مدعی اصلی  صعود هستند ، به هر حال امیدواریم تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم تا از آبروی فوتبال کاشان دفاع کنیم .


نفت وگاز گچساران :
اسماعیل پناهپوری سرپرست تیم فوتبال نفت وگاز گچساران در این خصوص گفت :قرعه کشی با نظم و انضباط خوبی برگزار شد ،در لیگ دو گروه سخت و آسان نداریم ، تمامی تیم های لیگ دویی برای صعود می جنگند و نباید به اسم ها تیم ها توجه کرد.
 وی ادامه داد : امیدواریم در فصل جدید نظارت بر لیگ دو و داوری ها بیشتر شود تا شاهد یک لیگ با کیفیت تر در فصل 96-97 باشیم .

 
شهرداری بندرعباس:
سرمربی شهردرای بندرعباس گفت : گروه دو مسابقات یک گروه پیچیده می باشد و اصلا نمی شود گفت تیم های تازه لیگ دویی شده تیم های دست و پا بسته نخواهند بود و مطمئنا انگیزه این چنین تیم هایی از برخی تیم های لیگ دویی بیشتر است .
وی ادامه داد : امیدواریم در فصل جدید مسئولان لیگ  دو با حساسیت بیشتری به لیگ توجه کنند و در انتخاب داوران دقت بیشتری داشته باشند تا انشالله با کمک هم بتوانیم لیگ با کیفیت و منظمی را پشت سر بگذاریم .
 
استقلال جنوب تهران :
محمد پورحسین سرمربی تیم استقلال جنوب تهران اظهار داشت :برخلاف برخی صحبت ها گروه دوم مسابقات گروه آسانی نیست و مطمئنا امسال فصل بسیار سختی برای تیم های لیگ دویی خواهد بود .
وی ادامه داد :شناخت خوبی از تیم های گروه داریم و تیم های نفت و گاز گچساران ، شهرداری بندرعباس و استقلال جنوب از مدعیان اصلی گروه دوم می باشند .

 

سردار بوکان:

پیروز قربانی سرمربی تیم سردار بیان داشت: مسئولین لیگ همه می دانند اکثر تیم های لیگ دسته دوم مشکل مالی دارند باید تصمیمی گرفته می شد که حداقل مشکلات مالی آنها حل می شد.

دوم اینکه تیمی هایی که مشکل مالی ندارند دغدغه کمتری دارند و اصلا به فکر این نیستند که در چه گروهی قرار گرفته اند. ما هم یکی از این تیم هایی هستیم که مشکل مالی داریم ولی باید مسئولین مشکلات مالی ما را حل کنند. تماشاگران پرشور و دلسوز تیم سردار بوکان بی نظیر هستند که باعث دلگرمی ماهستند.

در مجموع در مسابقات فصل جدید با قدرت ظاهر می شویم و به مصاف حریفان خود خواهیم رفت انشاله هرچه زودتر مشکل تیممان حل شود.

 

 

شهرداری ارومیه:

سیروس بایرامی سرمربی شهرداری ارومیه گفت: امسال تیم ها از 12 تیمی به 11 تیم تغییر کرده و یک تیم از گروه ما کم شد دوم اینکه مسافت تیم ها خیلی زیاد است. ای کاش گروه بندی به گونه سیدبندی می شد که تیم ما از لحاظ مسافت دچار مشکل نشود، اکثر تیم ها مشکل مالی دارند و قدرت بودجه مالی آنچنانی ندارند.

وی در ادامه گفت: تیم هایی که در گروه ما قرار دارند تیم های خوب هستند تیم ما هم شرایط خوبی دارد با اینکه نسبتا به تیم های دیگر دور تمرینات خود را شروع کردیم به هر حال ما با قدرت در لیگ حاضر خواهیم شد.

 

پرسپولیس مشهد:

سعید جوشش سرمربی پرسپولیس مشهد گفت: اغلب تیمهای دسته دوم بخش خصوصی هستند و از آنها از لحاظ مالی کمکی نمی شود. امیدواریم در آینده ای نزدیک دور نخست بصورت منطقه ای گروه بندی شود تا هزینه تیم ها کاسته شود. گروه ما از نظر بعد مسافت با سایر استان ها فاصله زیادی دارد که این هم به ضرر ماست هم سایر تیمها! ، امیدوارم مسئولین فدراسیون در فصول آینده این موضوع را در نظر بگیرند.

 

شهدای بابلسر:

صابر میرقربانی سرمربی بابلسر اذعان داشت: به نظر من قرعه کشی بد نبود اما انتظار داشتیم مسئولین سیدبندی ها بصورت منطقه ای انجام می شد. منطقه ای بودن دور اول به نفع همه تیمهاست و به نظر عادلانه تر بود. برای مثال استان خوزستان با 5 نماینده می توانست در گروه تیمهای هم جوار قرار گیرد و مشکلات مالی تیمها کاسته می شد.

گروه بندی ها اینگوونه نشده است و دیگر نمی شود کاری کرد اما جناب فتاحی مسئول کمیته مسابقات قول منطقه ای شدن را برای فصل آینده داده است. ما هم در حال حاضر خود را برای مسابقات مهیا می کنیم و امیدوارم نتایج قابل قبولی رقم زنیم.

 

 

 

 

وضعیت نماینده سمنان در هاله ای از ابهام می باشد

 


 

خبرنگار: کریم عزیزنژاد




ترند های روز