۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

سرمربی ایرانجوان: کادر فنی تیم تقویت می شود

رمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: کادر فنی این تیم با اضافه شدن 2 کمک مربی تقویت می شود.
کد خبر: ۶۹۵۰۶

به گزارش «دی اسپورت»؛ سعید مفتخر یکشنبه شب پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر نفت مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران افزود: این کمک مربی ها به مدیریت باشگاه معرفی شده و منتظریم تا با توافق مالی، زمینه پیوستن آنها به کادر فنی ایرانجوان بوشهر فراهم شود.
وی در ارتباط با میزان پرداختی به بازیکنان ایرانجوان بیان کرد: از لحاظ مالی تاکنون 10 درصد قرارداد بازیکنان در حین برگزاری اردوی آمادگی در تهران پرداخت شد ولی با این وجود کادرفنی چیزی نگرفتند و با توجه به اینکه خود را از بدنه ایرانجوان می دانیم دریافت قرارداد خود را به آینده و رسیدن کمک های مالی جدید به تیم موکول کردیم.
سرمربی ایرانجوان بوشهر گفت: اینکه شکست برابر نفت را بی انگیزگی آنها قلمداد کنیم، منطقی نیست زیرا آنها هر چه در توان داشتند رو کرده و حتی بیشتر از حریف دوندگی داشتند.
مفتخر ادامه داد: در این بازی نسبت به 2 بازی گذشته بهتر ظاهر شدیم و تنها از روی غافل گیری بازیکنان دروازه این تیم باز شد.
وی گفت: بازیکنان در زدن ضربه های آخر اشتباهات فراوانی داشتند که همین امر باعث شکست ایرانجوان برابر نفت مسجد سلیمان شد.
مفتخر ادامه داد: به منظور کاهش اشتباه بازیکنان در زدن ضربه های نهایی در تمرینات نیز زیاد کار می کنیم ولی در جریان بازی توپ های بازیکنان به مقصد نمی رسید که شاید این ناشی از استرس بازیکنان برای گلزنی باشد.
وی گفت: در اینجا لازم می دانم از بابت شکست برابر نفت مسجد سلیمان از هواداران عذرخواهی کنم و امیدواریم در ادامه بازی ها بتوانیم شکست های هفته های ابتدایی را جبران کنیم.
تیم ایرانجوان بوشهر از سه بازی خود هیچ امتیازی کسب نکرده و اکنون بدون امتیاز در رده هفدهم لیگ قرار دارد.
این تیم هفته آینده در تبریز به مصاف ماشین سازی این شهر می رود.



ترند های روز