۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵

افاضلی: صبا نیاز به حداقل ۱۰۰ جلسه تمرین دارد

دی اسپورت:سرمربی تیم فوتبال صبای قم معتقد است تیمش به تغییرات زیاد، از جمله حداقل ۱۰۰ جلسه تمرین نیاز دارد.
کد خبر: ۶۹۵۲۷

به گزارش"دی اسپورت"،هومن افاضلی درباره شکست 4 بر صفر صبای قم مقابل خونه‌به‌خونه بابل در هفته سوم لیگ دسته اول اظهار داشت: بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. آن هم به این خاطر که من تمرینی با تیم نداشتم، حتی اسم بازیکنان تیم را نمی‌دانستم و 10 دقیقه قبل از بازی، تیم را در رختکن در اختیار گرفتم. به خاطر اتفاقاتی که در قم سازماندهی شده بود، مربی تیم به بابل نیامد و کسی بالای سر تیم نبود. نیت من این بود که این بازی کنار تیم نباشم، اما مجبور شدم روی نیمکت صبا بنشینم.

وی در ادامه افزود: پیش از شروع مسابقه با ناصر بختیاری‌زاده (مربی پیشین صبا) تماس گرفتم و با مشورت او، ترکیب تیم را چیدم. اتفاقی که در زمین رخ داد، نشان داد که کار زیادی داریم و صبا به تغییرات بسیاری از جمله حداقل 100 جلسه تمرین نیاز دارد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در مورد قبول هدایت صبای قم در لیگ دسته اول گفت: صحبت‌هایی با مالک جدید باشگاه داشتم و متوجه شدم آنها پروژه جدیدی را آغاز کرده‌اند. احساس می‌کنم زمانی که بخش خصوصی به فوتبال آمده است، باید به آن کمک کرد. در صبا باید تغییراتی اعمال شود.

افاضلی در پاسخ به این پرسش که «در شرایطی که تیم‌های لیگ یکی از حدود دو ماه پیش، کار خود را برای صعود به لیگ برتر آغاز کرده‌اند، آیا صبا می‌تواند به لیگ برتر بازگردد؟»، تصریح کرد: هیچ مربی در هیچ جای دنیا قول صعود نمی‌دهد. ما قولی بابت صعود به لیگ برتر نداده‌ایم، اما تلاش می‌کنیم بهترین شرایط را برای صبا رقم بزنیم.

وی درباره دیدار هفته چهارم تیمش مقابل ملوان بندرانزلی با بیان اینکه این مسابقه برای ملوان بازی بسیار دشواری محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: تعطیلی 16 روزه پس از این هفته، بهترین شانس برای تغییر شرایط صباست. در این دو بازی، مقابل مدعیان صعود صف‌آرایی می‌کنیم که از لحاظ پتانسیل نفری و آماده‌سازی، شرایط بهتری نسبت به ما دارند.

منبع:تسنیم



ترند های روز