۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
اختصاصی دی اسپورت:

مشکلات پیش روی سیرجانی ها برای میزبانی در جام حذفی

دی اسپورت:تیم فوتبال گل گهر سیرجان که در رقابت های جام حذفی باید به مصاف تیم استقلال تهران برود برای میزبانی در این بازی با مشکلات و چالش هایی مواجه است.
کد خبر: ۶۹۵۵۹

به گزارش"دی اسپورت": تیم فوتبال گل گهر سیرجان در رقابت های جام حذفی با پیروزی مقابل تیم یاران هادی نوروزی به مرحله بعد راه یافت که طبق قرعه باید در سیرجان پذیرای تیم استقلال تهران باشد اما آیا سیرجانی ها شرایط لازم را برای میزبانی در این بازی دارند؟

 

ورزشگاه اختصاصی یا همان مجموعه ورزشی گل گهر برای مصاف دو تیم در این بازی در نظر گرفته شده است، ورزشگاهی که امکانات سخت افزاری نسبتا مناسبی دارد و از سوی سازمان لیگ نیز برای برگزاری رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور مورد تایید قرار گرفته است و بازی های نماینده سیرجان در حال حاضر در این مکان انجام می شود اما مشکل اساسی این مجموعه چمن مصنوعی نامرغوب و فرسوده آن است، چمنی که تنها نام چمن را با خود به همراه دارد و در واقع چیزی به جز مواد چمن مصنوعی از آن باقی نمانده است که مربیان تیم ها و کارشناسان آنرا به زمین آسفالت و موکت تشبیه می کنند. از طرفی شرایط اسفناک این زمین به گونه ای است که می تواند سلامت بازیکنان هر تیمی را به خطر بیاندازد، به عنوان مثال نیز می توان از مصدومیت علی جراح کار بازیکن تیم ماشین سازی تبریز در هفته سوم مسابقات یاد کرد.

 





این در حالی است که سیرجانی ها به جز این ورزشگاه دو ورزشگاه دیگر با زمین چمن طبیعی مرغوب نیز دارند اما آنها نیز به علت فرسوده بودن، نداشتن امکانات کافی و مشکلاتی از این دست از شرایط لازم برای برگزاری یک رویداد ورزشی آن هم در این سطح برخوردار نیستند. حال با این اوصاف باید منتظر ماند و دید که آیا مسئولان برگزاری مسابقات و سازمان لیگ و تیم استقلال زیر بار انجام این دیدار در این ورزشگاه می روند یا خیر؟ یا اینکه بازی در شهر دیگری برگزار خواهد شد؟

 

 

خبرنگار: سید مهدی حق گوی