۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸
برخی وبلاک ها دنبال حاشیه سازی هستند

شافعی: نماینده شایسته ای برای مازندران خواهیم بود

 مجوز های لازم برای ثبت نام "شموشک مازندران" از فدراسیون فوتبال اخذ گردیده است و انشاله مشکلی برای حضور در لیگ دسته دوم نخواهیم داشت.
کد خبر: ۶۹۶۸۵

ساعاتی پیش خبرهای حاشیه ای در خصوص نماینده مازندران در یکی از وبلاگ ها منتشر شد تا ما را مجاب کند با محمود شافعی سرمربی شموشک مازندران تماس بگیریم.


وی در مورد خبر اخراج از سرمربیگری تیم شموشک به خبرنگار «دی اسپورت» گفت: من نمی دانم چرا چنین خبری را منتشر کرده اند در حالی که ما با قدرت یارگیری کرده و با انجام تمرینات آماده آغاز شدن مسابقات هستیم و می خواهیم نماینده شایسته ای برای مازندران باشیم.

محمود شافیعی در مورد خبر اعتراض مالکان سابق شموشک در مورد استفاده از برند باشگاه گفت: نه بین ما مشکلی وجود نداشته زیرا آنها شموشک نوشهر بودند و ما هم ادامه دهنده راه همان تیم هستیم ولی به همین دلایلی که می گویید ما را مجاب کرد تا با نام شموشک مازندران در مسابقات شرکت کنیم. مجوز های لازم برای ثبت نام "شموشک مازندران" از فدراسیون فوتبال اخذ گردیده است و انشاله مشکلی برای حضور در لیگ دسته دوم نخواهیم داشت.

سرمربی شموشک مازندران ادامه داد:یکی از وبلاگها از ما درخواست های غیر فوتبالی داشته که ما زیر بار آن نرفته ایم و دست شان را کوتاه کردیم و به همین دلیل به دنبال به حاشیه کشیدن تیم ما هستند و در واقع باید بگویم که فکر می کنند منافع شان با انتشار اخبار دروغ در وبلاگشان می توانند به باشگاه راه پیدا کنند.


شافعی در مورد روند آماده سازی تیم گفت: ما تمرینات و یارگیری خوبی انجام داده ایم و امروز نیز جلسه ای در فرمانداری نوشهر برگزار شد و با توجه به اینکه مالک قبلی تیم به تعهداتش در قبال وعده های داده شده عمل نکرده بد ، با پیشنهاد مسئولین تیم به مالک جدید واگذار شد و با قدرت آماده شروع مسابقات هستیم. انشاله شموشک مازندران قدرتمندی را در لیگ خواهید دید و می خواهیم نماینده شایسته ای برای این استان باشیم.