۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۵

بهترین های شهرداری همدان و شهرداری فومن در ایستگاه اول لیگ 2

دو تیم شهرداری همدان و شهرداری فومن در هفته نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشور و از گروه سه به تساوی یک بر یک دست یافتند.
کد خبر: ۶۹۹۵۱

 

به گزارش دی اسپورت، این بازی جذاب در نهایت به تقسیم امتیازها رسید تا دو تیم به فکر دیدارهای آینده برای کسب پیروزی باشند.

 

در بازی دو تیم اگرچه جانب احتیاط و فاصله گرفتن از شرایط بازی در بین بازیکنان به چشم می خورد، اما در نهایت با گلزنی خاتمه یافت.


در تیم شهرداری همدان می توان از رضا حاتمی به عنوان یک مهره موثر نام برد. رضا در خط دفاعی خوب کار کرد ضمن اینکه این مدافع پیش تاخته یکبارهم خالق یک موقعیت طلایی بود که به گل ختم نشد.

 

در کنار این بازیکن می توان از دوندگی بی امان سیدمحمد مهری یاد کرد. بازیکنی که فصل گذشته از سوی علی لطیفی به نام قیصر در همدان معروف شد و در ترکیب تیم هادی گل محمدی موثر بود اگرچه اگر بتواند در کنار دوندگی ، کمی دقت و تمرکز داشته باشد، چه بسا امسال شاه کلید گلزنی تیمش لقب بگیرد.

 

سعید الیاسی هافبک تازه به خدمت گرفته شهرداری چی ها هم عملکردی به مراتب موفق داشت.

 

در آن سوی میدان مسابقه نیز مصطفی زینعلی گلر فومنی ها روز پرفروغی داشت. اگرچه این دروازه بان در نیمه دوم گل تساوی را دریافت کرد اما واکنش های خوبی را نیز از خود نشان داد تا تیمش بازنده میدان نشود.

 

سیداحمد شفیعی هم روز خوبی را پشت سرگذاشت و یکی از بهترین های تیمش بود اگرچه محسن رحیمی نیز با تیزهوشی هرچه تمامتر توانست تک گل تیمش را به ثمر برساند.

 

رضا احمدپور نیز نیز یکی از بهترین های شهرداری فومن در این مسابقه بود. بدون تردید او نیز در کمربند میانی میدان توانست نقش بسزایی در حفظ نتیجه تیمش داشته باشد.

 

نکته جالب توجه در این بازی اضافه وزن آشکار حسن اشجاری بازیکن با سابقه فوتبال کشور بود. اشجاری اگرچه در اواسط نیمه دوم برای شهرداری فومن به میدان آمد اما سنگین وزنی او مانع از تحرک لازم در میانه میدان شد.