۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵
مدیر رسانه ای باشگاه پاس:

استعفایی در کار نیست/ باخت پاس برابر خیبر درس خوبی بود

مدیر رسانه ای باشگاه پاس همدان در خصوص شایعه استعفای مدیرعامل این باشگاه گفت: استعفایی در کار نیست و آقای رحیمی از یکسری ناملایمتی ها دلخور هستند.
کد خبر: ۶۹۹۸۴

میثم ناصرنژاد در گفت وگو با دی اسپورت افزود: مدیرعامل باشگاه پاس بدون دریافت حقوق و مزایا و صرفا به عشق کمک به تیم پاس این مسئولیت را گرفته و نباید با کم توجهی به این زحمات، او را دلسرد کنند.


وی اضافه کرد: اینکه یک تنه بخش اعظمی از بدهی ها را تسویه کرده و شرایط حضور تیمی قدرتمند را در لیگ دو فراهم ساخته، قابل تقدیر است. بی توجهی به اقدامات وی که تماما بدون چشم داشت مادی و صرفا در راستای سرپا نگه داشتن پاس است، قابل تقدیر بوده و باید به این چنین مدیرعاملی افتخار کرد.

 

وی بیان کرد: از هواداران نیز می خواهیم سعه صدر پیشه کرده و اجازه دهند تا تیم شرایط مسابقه ای خود را پیدا کند. نمی توان با یک باخت مدعی بود که پاس تیمی از دست رفته و ضعیف است. امسال هر یک از بازیکنان با بررسی لازم جذب شده اند.

 

وی در خصوص جدایی چند بازیکن نیز گفت: نفرات جدا شده تماما با نظر کادر فنی و شخص سرمربی تیم رفتند و باشگاه هیچ دخالتی در این زمینه نداشته است. وظیفه ما معرفی مهره های موثر فصول گذشته بود و اینکه مورد تایید قرار بگیرند یا خیر بستگی به نظر سرمربی و سایر مربیان داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: باخت مقابل خیبر خرم آباد درس خوبی برای بازیکنان بود که هیچ دیداری را دست کم نگیرند و اینکه هر ثانیه در میدان مسابقه می تواند یک نتیجه را تغییر دهد. بازیکنان پاس در بازی با خیبر به خصوص نیمه دوم حملات پرتعدادی داشتند اما اشتباهات فردی منجر به این شکست شد. قطعا با تمرین بیشتر و پوشش ضعف ها، پاس شرایط تاکتیکی بهتر را رقم می زند.