۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۰

نمره عالی اهالی فوتبال به گزینه اصلی شهرداری همدان

گزینه اصلی شهرداری همدان که ریاست هیات فوتبال این استان را در اختیار دارد، این روزها مورد حمایت همه جانبه فوتبالدوستان همدانی است.
کد خبر: ۶۹۹۹۷

به گزارش دی اسپورت، عباس صوفی در دومین دوره حضورش در ریاست هیات فوتبال همدان و با گذشت هفت ماه از دوره مدریتش نه تنها زیرساخت های عمرانی فوتبال همدان را ارتقا بخشیده است، در توسعه حرفه ای فوتبال همدان نیز نقش مهمی را ایفا کرده است.

 

بدهی 600 میلیون تومانی هیات فوتبال همدان از دوره گذشته هم سبب نشد تا وی دچار مشکل مالی شود و جایگاه و محبوبیت وی در راس سطح همدان سبب شد تا خیلی ها پا در رکاب وی در تقویت و رشد فوتبال همدان پیش قدم شوند.

 

در دور مدیریت عباس صوفی، نه تنها ارتباط فوتبال همدان با فدراسیون مستحکم شد، بلکه در برگزاری دوره های آموزشی و تخصصی نیز جان تازه ای بر پیکره بی جان فوتبال این استان دمیده شد.

 

وی که در معاونت شهرداری همدان نیز از مدیران موفق در سازندگی و آبادی این شهر می باشد، با تدبیر لازم به رشد روزافزون فوتبال همدان اقدام کرده است به طوریکه این روزها شاهد ترافیک حضور بازیکنان مستعد همدانی در اردوی تیم های ملی فوتبال پایه کشور هستیم. 


عباس صوفی حالا گزینه مهم و مورد وثوق مردم برای احراز پست شهردار همدان است.

 

جمع کثیری از مدیران، خبرنگاران، اهالی ورزش و معتمدین شهر حمایت خود را به صورت آشکارا از شهردار شدن وی اعلام کرده اند.

 

البته سه گزینه دیگر نیز در لیست مورد نظر اعضای شورای اسلامی شهر همدان قرار دارند منتهی عباس صوفی با ارایه برنامه ای جامع و تخصصی و نیز تجربه بالا در عرصه مدیریت شهری از اقبال خوبی برخوردار است.

 

از همدان خبر می رسد که بیش از نیمی از اعضای شورای اسلامی شهر همدان روی این گزینه بومی نظر قاطع دارند و باید دید چه سرنوشتی رقم می خورد.