۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹

نقدی پور: دربی گیلان دومین دربی پرطرفدار ایران است

محمدرضا نقدی پور بابیان اینکه الگیلانو از حساسیت‌های خاص خود برخوردار است اظهار داشت: بازی برابر تیم‌های رشتی همیشه جذاب بوده است و برای هواداران هر دو تیم حائز اهمیت است.
کد خبر: ۷۰۰۱۸

به گزارش «دی اسپورت»؛ محمدرضا نقدی پور در گفتگو با خبرگزاری فارس از انزلی بابیان اینکه الگیلانو از حساسیت‌های خاص خود برخوردار است اظهار داشت: بازی برابر تیم‌های رشتی همیشه جذاب بوده است و برای هواداران هر دو تیم حائز اهمیت است.

 

وی بابیان اینکه ملوان اغلب پیروز داربی ها بوده است افزود: ملوان در بازی‌های رودررو نتایج بهتری در برابر سپیدرود رشت کسب کرده است و در اغلب بازی‌ها پیروز از زمین بیرون آمده است. بسیار امیدوارم دربی پیش رو نیز با پیروزی ملوان همراه باشد.

 

وینگر ملوان بابیان اینکه دربی گیلان دومین دربی مهم ایران است بیان داشت: بعد از شهرآورد تهران، دربی گیلان مهم‌ترین و پرطرفدارترین دربی ایران است که همواره با حاشیه‌های خاصی همراه بوده است.

 

نقدی پور بابیان اینکه در بازی صبا مستحق پیروزی بودیم اظهار داشت: در دیدار مقابل صبا توپ‌هایمان با بدشانسی تبدیل به گل نشد و کم‌دقتی داور نیز مزید بر علت شد تا عدالت در بازی مقابل صبا رعایت نشود.

 

وی در پایان بابیان اینکه ملوان به جایگاه اصلی‌اش بازخواهد گشت افزود: تمرینات بدن‌سازی و تاکتیکی خوبی زیر نظر کادر فنی داشتیم و بازیکنان مصمم و همدل هستیم با صعود به لیگ برتر دل هوادارانمان را شاد کنیم.



ترند های روز