۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
اختصاصی دی اسپورت

دست‌نشان : باشگاه از من بازی محکم و جوانمردانه را خواسته است

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت:روز گذشته اعضای محترم هیأت مدیره به محل تمرین آمدند و آقای دنیامالی از ما خواست رقابتی مردانه داشته باشیم و بازیکنان تیم هم همه قول دادند که یک بازی جوانمردانه و محکم را به نمایش بگذارند
کد خبر: ۷۰۰۵۱

به گزارش دی اسپورت ، نادر دست‌نشان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپیدرود رشت گفت:مسابقه فردا اهمیت خاص خودش را دارد چون دو تیم هم استانی رو به روی هم قرار می‌گیرند و خوشحالم که یک تیم در این بازی برنده می‌شود.

 

وی افزود: ملوان در جام حذفی سابقه خوبی دارد و این مسئولیت ما را سنگین می‌کند. من امیدوارم از کیفیت اخلاقی و فنی بالایی برخوردار باشیم و من به عنوان سرمربی ملوان سعی می کنم برنده این بازی باشیم و جواب اعتماد مردم انزلی را بدهم. از همه تقاضا می کنم طرفداران دوتیم برای تیم‌هایشان سنگ تمام بگذارند و فرهنگ خود را نشان بدهند.

 

دست‌نشان در خصوص اینکه گیلان از داشتن ورزشگاه خوب و باکیفیت محروم است، گفت: به نکته خوبی اشاره کردید، من بیش از 40 سال است در فوتبال هستم و گیلان و مازندران را از معادن استعدادهای فوتبال می‌دانم ولی متأسفانه این دو استان از استادیوم و ورزشگاه‌های خوب محروم هستند و از مسئولان تقاضا می‌کنم که شرایطی را برای این دو استان فراهم  کنند چون هر دو استان تیم‌هایی دارند که می‌توانند فوتبالی با کیفیت و قابل قبولی را به نمایش بگذارند.

 

وی تأکید کرد: ما ورزشگاه‌هایی در ایران داریم که بلااستفاده هستند ولی در انزلی و رشت استادیوم نداریم، خودم به جای بازیکنان ملوان و سپیدرود وقتی ببینم یک طرف استادیوم تماشاگری وجود ندارد بی‌انگیزه می‌شوم و این خوب نیست. 

 

سرمربی ملوان در پاسخ به این سوال که‌ آیا تیمش بازیکن مصدوم دارد یا خیر،‌گفت: متأسفانه چند بازیکن کلیدی و اساسی را به دلیل مصدومیت در چند هفته اخیر از دست دادیم، علی فاطمی، مهیار نوری و پوریا غلامی از این دست بازیکنان هستند. امیدوارم هر چه سریع‌تر با تیم کامل بتوانیم بازی کنیم ضمن آنکه چنانی و حسین قنبری به دلیل اینکه بازی به آنها نرسیده بود، می‌خواستند از تیم جدا شوند، ولی با صحبتی که با باشگاه کردند ماندنی شدند  تا با افتخار پیراهن ملوان را در ادامه راه بپوشند.

 

دست‌نشان با اشاره به اینکه مردم گیلان وی را دوست دارند،‌گفت:‌همیشه گفته‌ام مردم گیلان از نظر فرهنگی احساسی و ارتباطی چه در دوران بازی کردنم و چه حالا که مربی هستم به من احترام گذاشتند. من هم همیشه مقابل آنها سر تعظیم فرود می‌آورم و شما مطمئن باشید هیچ وقت من را روبه‌روی مردم گیلان نخواهید دید. فوتبال گیلان به خصوص ملوان، سپیدرود، داماش و ... بازیکنان بزرگی را به فوتبال ملی ایران معرفی کرده و در آینده هم این کار را انجام خواهد داد و به نظر من همچنان جای پیشرفت دارد.

 

وی در پاسخ به این سؤال که سیاست ملوان در جام حذفی چیست،‌ گفت: روز گذشته اعضای محترم هیأت مدیره به محل تمرین آمدند و جلسه خوبی با آنها داشتیم، آقای دنیامالی در تمرین تیم از ما خواست رقابتی سالم و مردانه داشته باشیم و بازیکنان تیم هم همه قول دادند که یک بازی جوانمردانه و محکم را به نمایش بگذارند، امیدوارم حساسیت‌ها باعث خدشه وارد شدن به این بازی نشود و هر دو تیم مربوط به یک استان هستند و باشگاه هم از من یک فوتبال شرافتمندانه و مردانه را خواسته که فردا در فکر اجرای آن هستیم.

 

سرمربی ملوان در خصوص بارندگی در شهر رشت و تأثیر آن روی بازی، گفت: بارندگی خصوصیات شهرهای شمال ایران است و ما باید با این مسئله کنار بیاییم، خوشبختانه زمین چمن مصنوعی است و ممکن است باد و باران روی دو تیم تأثیر بگذارد ولی روی زمین نه، باز هم تأکید می‌کنم تماشاگران دو تیم اخلاق‌مدار باشند و کاری کنند هر دو تیم با آرامش بازی کنند و در واقع گرداننده اصلی این مسابقه تماشاگران هستند.

 

وی ضمن گلایه از کسانی که عنوان کردند ملوان با تیم امیدش به مسابقه فردا پا می‌گذارد، گفت: من اصلاً چنین حرفی نزدم و این زائیده تفکر یک رسانه بود شاید دوستان تصور کردند همان حرفی که آقای کمالوند در مورد نفت آبادان زده بود، من هم همان تصمیم را دارم، اما با آن رسانه تماس گرفتم و گفتم من چنین حرفی نزده‌ام. اتفاقاً ما به تیم حریف احترام می‌گذاریم و می‌خواهیم بازی محکم و قابل قبولی را انجام بدهیم و آن حرف هم که مطرح شده زائیده فکر یک خبرنگار بود مطمئن باشید فردا با افتخار به عنوان سرمربی ملوان محکم و پرقدرت تیمم ر ا به زمین می‌فرستم و به تیم سپیدرود نیز احترام می‌گذارم.