۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
اختصاصی دی اسپورت

لطیفی : سایپا را به خوبی آنالیز کرده بودیم

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز، گفت: در مورد بازی باید بگویم درود به شرف، غیرت، هوش و فعل خواستن بازیکنانمان. درود به غیرت هوادران تیم‌مان که ما را حمایت کردند
کد خبر: ۷۰۰۶۳

به گزارش دی اسپورت و به نقل از خبرگزاری فارس، علی لطیفی بعد از پیروزی تیمش مقابل سایپا و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، گفت: در مورد بازی باید بگویم درود به شرف، غیرت، هوش و فعل خواستن بازیکنانمان. درود به غیرت هوادران تیم‌مان که ما را حمایت کردند. امسال هوادار داریم و این به خاطر نوع بازی‌ای است که ارائه می کنیم.

 

لطیفی افزود: سایپا را به خوبی آنالیز کرده بودیم می‌دانستیم آنها چطور بازی می‌کنند و برای حمله کردن طراحی انجام می‌دهند آرش رضاوند یک فوتبالیست بی‌نظیر است که بازیکن خود من بوده است. بازیکنانی مثل ترابی و عباس‌زاده بسیار خطرناک هستند. به بازیکنان تاکید کردم ارتباط بین حمله و خط دفاعی سایپا را قطع کنند چون بازیکنان‌مان تاکتیک‌پذیر هستند به خوبی این کار را انجام دادند و توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم.

 

سرمربی اکسین با اشاره به اینکه از او به خاطر اینکه اعلام کرده اولویتش روی لیگ دسته اول است انتقاد شده گفت: این گلایه از من صورت گرفته اما باز هم می‌گویم اولویت ما لیگ دسته اول و صعود به لیگ برتر است.

 

لطیفی در مورد تکاپوهایش در کنار خط و اینکه از زمین مسابقه اخراج شد، تصریح کرد: یک نفر می‌تواند در این مورد شهادت بدهد که آن هم داور چهارم است. کوچک‌ترین بی‌احترامی انجام نداده‌ام این سبک کاری من است. در تیم نوجوانان هم مربی بودم همین رفتار را داشتم مربی نیستم که روی نیمکت بنشینم وقتی گل می‌زنیم باید هیجانم را به تیم انتقال بدهم. به لحاظ گفتاری و حرکت باید این رفتار را انجام می‌دادم داور بسیار خوبی بود و فقط روی اخراج من باید صحبت کنیم. به جان دو فرزندم قسم می‌خورم که هیچ بی‌احترامی نکردم. باز هم می‌گویم این فرم رفتاری من است و با بازیکنانم اینطور ارتباط برقرار می‌کنم. اگر اینطور است باید دیه‌گو سیمئونه در هر بازی ۱۰ بار اخراج شود. تا به امروز به هیچ داوری اهانت نکردم.



ترند های روز