۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰

کاپیتان بی اخلاق نقره داغ می شود!

کاپیتان بی اخلاق یکی از تیم های دسته دومی نقره داغ می شود!
کد خبر: ۷۰۱۲۰

به گزارش دی اسپورت، این کاپیتان قبل از شروع رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور ضمن بی توجهی به نظم تمرین تیمی، با یکی از مربیان این تیم به زد و خورد پرداخته است.

 

شنیده ها حاکیست این کاپیتان که نیم فصل گذشته از یک تیم منحل شده رهسپار یکی از تیم های مطرح لیگ دویی شد، خیلی زود زیر پر و بال مدیرعامل باشگاه قرار گرفت تا جایی که در میان بازیکنان بومی این شهر، بازوبند کاپیتانی حتی به او داده شد!

 

آقای کاپیتان امسال هم نخستین فردی بود که به عنوان کاپیتان تیمش، قرارداد تمدید کرد و با اعتمادی که مدیرعامل باشگاه به او داشت، مدام جولان می داد.

 

از قضا چند روز مانده تا شروع لیگ دو آقای کاپیتان از تمرین انتهایی تیمش سرباز زده و با یکی از مربیان که اتفاقا از بازیکنان سابق و شناخته شده تیمش در سالیان سال بوده و از محبوبیت خاصی برخودار است، به مشاجره پرداخته و زد و خورد بین آنها پیش می آید.

 

همین موضوع سبب شد تا کادر فنی تصمیم بگیرد که او را در ترکیب هجده نفره قرار ندهند.

 


 

** آش پر روغن مدیرعامل باشگاه برای کاپیتان خاطی!

 

اما نکته مهم این ماجرا ، رفتن سرخود این بازیکن از تیمش و تمرین کردن در تیمی دیگر است!

 

موضوعی که خیلی زود به گوش مدیرعامل باشگاه رسید و او را بابت این تصمیم به شدت عصبانی کرد.

 

حالا مدیرعامل اخلاق مدار این باشگاه قصد نقره داغ کردن کاپیتان سرکش تیمش را دارد.

 

اول اینکه آقای مدیرعامل گفته که عنوان کاپیتانی دیگر برازنده این بازیکن نیست.

 

دوم اینکه او با تیمش قرارداد رسمی دارد و تبعات سنگین بابت بی اعتنایی او در مقابل قوانین انضباطی باشگاه مربوطه به دنبال خواهد داشت و سوم اینکه این بازیکن درصد خوبی از قرارداداش را دریافت کرده و ملزم به بازگرداندن آن به باشگاه است.

 

گفته می شود که این بازیکن هم اینک در تمرین یکی از حریفان تیم سابقش حضور یافته و مدیرعامل باشگاهش نیز آش پر روغن را برایش ترتیب داده!

 

باید دید آخر و عاقبت یاغی گری این کاپیتان به کجا کشیده می شود!؟