۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵
در گفت و گو با دی اسپورت؛

میرزاییان: فوتبال تدافعی با فوتبال کثیف متفاوت است / الفاظ قربانی قابل بیان نیست

سرمربی تیم فوتبال استقلال کاشان می گوید: به بازی تدافعی بازی کثیف گفته نمی شود ، سرمربی سردار باید مراقب رفتارش باشد
کد خبر: ۷۰۲۱۰

امیر میرزاییان پس از شکست تیمش برابر سردار بوکان در گفت و گو با خبرنگار «دی اسپورت» بیان داشت: تیم استقلال کمتر از 10 روز است از جوانان بومی و مستعد کاشانی تشکیل شده است، من یک هفته است به این تیم ملحق شده ام و نام بعضی از بازیکنان را هم نمی دانم.


سرمربی استقلال کاشان ادامه داد: با توجه به اینکه اسکلت فصل گذشته را از دست داده ایم و سیاست باشگاه پرورش بازیکنان آینده دار برای فصول آتی بوده است ، در این دیدار سعی کردم با سیستم تدافعی پیش رفته تا بتوانیم روی ضدحملات به تیم حریف ضربه زنیم.

 

میرزاییان در خصوص داوری بازی نیز بیان داشت: متاسفانه داور برای تیم استقلال کاشان 2 پنالتی را نگرفت، این در حالی است که ناظر فدراسیون و داوری هم با ما هم عقیده بودند و در نهایت از داوری بشدت متضرر شدیم .

 

وی با تاکید بر اینکه به فوتبال تدافعی ، فوتبال کثیف گفته نمی شود بیان داشت: آقای قربانی باید به تیم ها احترام بگذارد ، ما در میزبانی و حضور این تیم در کاشان سعی کردیم رسم مهمان نوازی را به جا آوردیم. استفاده از این ادبیات در قبال فوتبال یک شهر صحیح نبوده است. پیروز قربانی با  استفاده از الفاظ و ادبیات زشت در کنار خط که حتی گفتن آن برای من قابل بیان نیست به یک شهر و یک تیم اهانت کرده است و امیدواریم از مردم کاشان عذرخواهی کند.

 

 

میرزاییان اذعان داشت: اگر فوتبال تدافعی فوتبال کثیف است پس چرا پیروز قربانی در زمان بازی در استقلال با همین سبک بازی کرده است، پس می توان گفت فوتبال او کثیف بوده است؟ قربانی در حال حاضر نماینده مردم خوب و مهمان نواز بوکان است ، تیمی که دارای هواداران پرشوری است و داشتن همچین نماینده ای دور از شان این شهر می باشد و مردم خونگرم بوکان را زیر سوال می برد.

 

سرمربی استقلال کاشان در پایان بیان داشت: امیداورم با اضافه کردن چند بازیکن تاثیر گذار نتایج قابل قبول و در شان مردم کاشان را در فصل جدید رقم زنیم.