۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶
در هفته دوم لیگ دسته دوم؛

پرواز شاهین کللی فر بر آسمان تهران

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در دومین دیدار خود در رقابت های لیگ دسته دو توانست گل ابریشم شگفتی ساز را شکست دهد و صدرنشین گروه اول شود.
کد خبر: ۷۰۲۳۸

به گزارش «دی اسپورت»؛ در ادامه رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در چارچوب هفته دوم این بازی ها در گروه اول تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با هدایت حمید کللی فر توانست در برابر تیم گل ابریشم , شگفتی ساز جام حذفی با نتیجه یک بر صفر به برتری رسد.
 


در نیمه اول بازی نسبتا متعادل دنبال می شد و دقایقی از بازی توپ و میدان در اختیار شاهینی ها بود در دقیقه ۳۲ نیمه اول مهدی طاهری بازیکن شاهین شهرداری بوشهر به علت مصدومیت شدید از زمین مسابقه خارج شد و جای خود را به امید سلطانی تازه نفس داد.

با آمدن امید سلطانی ریتم بازی تغییر کرد بار هجومی شاهینی ها افزایش یافت تا اینکه در وقت های اضافه نیمه اول شوت محکم میلاد صارمی را دروازه بان گل ابریشم برگشت داد تا در ریباند مجید خدابنده لو اولین گل شاهینی ها را به ثمر برساند و شاهینی ها را در دقایق پایانی نیمه اول از حریف خود که از آن به عنوان شگفتی ساز جام حذفی یاد می شود پیش بیاندازد.

 

در نیمه دوم و در حالی گل ابریشمی ها برای جبران مافات پا به میدان مسابقه گذاشته بودند در دقیقه ۴۹ داور این دیدار یک ضربه پنالتی را به سود تیم شاهین اعلام کرد که این ضربه پنالتی را مجید خدابنده لو زننده اولین گل شاهینی ها در عین ناباوری از دست داد تا گل ابریشمی ها امیدوار به ادامه مسابقه باشند.

در دقیقه ۶۱ این دیدار محمد محبی در یک موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفت که این موقعیت را این بازیکن هدر داد تا شاهینی ها با همان یک گل به کار خود در نیمه دوم ادامه دهند و در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر شاهینی ها به پایان رسید.

کللی فر و شاگردانش در دومین هفته از رقابت های لیگ دسته طعم دومین پیروزی را چشیدند و 6 امتیازی شدند تا در صدر جدول قرار گیرند.

 

 

ترکیب شاهین شهرداری بوشهر :

جاسم یاسرالهی، مهدی طاهری، اکبر بختیاری، بهروز نوروزی فرد، وحید نعمتی، میلاد فیاض بخش، اسماعیل قروی، مجید خدا بنده لو، محمد محبی، حمیدرضا سلیمانی و میلاد صارمی
 

 

ترکیب گل ابریشم تهران :

ابوالفضل موسی پور - حسن نیازی - قاسم سرایی - امید مردعلی -کیانوش محمدی - مهدی قنبری - روح اله کارگر - فرید همرنگ - فرشاد اسدی - امیر رضا پورباقر - عباس علی اکبری