۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴

بهترین های شهرداری همدان در هفته دوم لیگ 2

شهرداری همدان امروز به دومین تساوی پیاپی خود در لیگ دسته دوم فوتبال کشور دست یافت تا به روند بازی های بدون باخت خود ادامه دهد.
کد خبر: ۷۰۲۳۹

به گزارش دی اسپورت، شاگردان هادی گل محمدی امروز در مقابل تیم کیمیا فرایند تهران که از نفرات خوبی هم برخوردار است، به تساوی بدون گل دست یافت.

 

در حالی که تیم میزبان درصدد کسب پیروزی و جبران نتیجه سه بر صفر هفته قبل بود، شهرداری همدان نیز نتوانست از چند موقعیت طلایی خود استفاده لازم را ببرد و در نهایت بازی به تساوی کشیده شد.

 

داود اژدری،  پیمان حشتمی ، مهدی زارعی ،  کاظم صالحی ،  آرمین طلایی منش ، سید محمد مهری ، حسن مرادی فر ، مجید شعبانی ،  رضا حاتمی ، سعید الیاسی و میلاد باقری ترکیب اصلی تیم شهرداری را تشکیل دادند.

 

در ادامه نیز مازیار شعبانی گلر دوم شهرداری بجای اژدری وارد زمین شد.

 

اژدری گلر اصلی شهرداری همدان دچار مصدومیت شد تا در دقیقه 48 از زمین خارج شود.


همچنین در نیمه دوم هادی بلوری بجای مهدی زارعی وارد زمین شد و حسن ذوالفقاری نیز جایگزین میلاد باقری شد.

 

** ستاره های شهرداری مقابل کیمیافرایند


 در تیم شهرداری پیمان حشمتی مدافع چپ پا یکی از بهترین ها بود. پیمان اجازه نفوذ هافبک های حریف از سمت چپ تیمش را نداد و حملات بازیکنان مقابل را بارها خنثی کرد و نقش تعیین کننده در خط دفاع تیمش داشت.

 

کاظم صالحی مثل همیشه یکی از بهترین های تیمش بود. این هافبک دفاعی شهرداری همچون سال گذشته یکی از ستاره های تیمش است.

کاظم در بازی امروز نیز یکی از بهترین ها بود و بارها به کمک خط دفاعی و میانی تیمش آمد. بدون تردید این بازیکن امسال یکی از بهترین های لیگ 2 معرفی می شود.

 

اما نگذریم از فداکاری ارزنده داوود اژدری گلر تیم شهرداری که امروز یکی از بهترین ها بود که البته مصدومیت اجازه نداد تا پایان بازی تیمش را همراهی کند.

 

با خروج اژدری، مازیار شعبانی گلر دوم شهرداری وارد زمین شد و در نخستین تجربه حضورش در این تیم کارنامه خوبی برجای گذاشت.

 

شعبانی نشان داد که می تواند سنگربان قابل اعتماد برای شهرداری چی ها باشد و در نهایت تیمش را با یک تساوی از زمین خارج کرد.

 

شهرداری همدان با تساوی بدون گل امروز مقابل کیمیافرآیند تهران 2 امتیازی شد تا در رده هفتم جدول یازده تیمی گروه سه لیگ 2 قرار گیرد.

 

شهرداری چی ها سه شنبه آینده میزبان خوشه طلایی ساوه است.

 

 

 

 



ترند های روز