۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴

اطلاعیه باشگاه شاهین در خصوص بازیکن جنجالی

باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در خصوص نقل و انتقال میلاد شعبانلو اطلاعیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۷۰۲۵۴

به گزارش «دی اسپورت» باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در خصوص نقل و انتقال میلاد شعبانلو اطلاعیه ای صادر کرد.

روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر به اطلاع می رساند میلاد شعبانلو بر اساس مستنداتی که موجود است روز دوشنبه ۲۶ تیرماه با باشگاه شاهین قرار منعقد نموده که امضا و اثر انگشت این بازیکن نیز موجود است و حتی در قرارداد این بازیکن قید شده است که طی ۴۸ ساعت آینده از تاریخ مذکور در صورت درخواست باشگاه پرسپولیس تهران مبنی بر جذب این بازیکن، قرارداد یکطرفه فسخ خواهد شد.

نامبرده یک ماه در تمرینات ،ارودی تیم شاهین شهرداری وهمچنین دیدارهای تدارکاتی حضور داشته و تمامی البسه تیم را دریافت کرده است.

میلاد شعبانلو و باشگاه ایرانجوان بوشهر با علم به اینکه این بازیکن با باشگاه شاهین شهرداری قرارداد دارد بدون هماهنگی و اطلاع باشگاه شاهین شهرداری در تاریخ ۲۸ مردادماه اقدام به عقد قرارداد با باشگاه ایرانجوان نمود که مراتب از طریق هیات محترم فوتبال استان به فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت بازیکنان ارسال تا در این خصوص تصمیم گیری شود.

علیرغم مطرح شدن عباراتی نامناسب همچون نفوذ در فدراسیون توسط باشگاه ایرانجوان در خصوص باشگاه شاهین شهرداری، باید اذعان داشت که این باشگاه فقط از مراجع قانونی به دنبال احقاق حق خود می باشد و هر تصمیم و رای که کمیته محترم تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ایران صادر کند برای باشگاه شاهین شهرداری بوشهر قابل احترام می باشد.