۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶
اختصاصی دی اسپورت،

تساوی عادلانه کیمیافرآیند و شهرداری همدان

دی اسپورت:از سری مسابقات لیگ دسته دوم دو تیم کیمیافرآیند و شهرداری همدان به تساوی بدون گل دست یافتند.
کد خبر: ۷۰۲۶۶

به گزارش"دی اسپورت"،در هفته دوم مسابقات لیگ دسته دوم کیمیافرآیند قم در اقدامی جالب در تهران و با سرمربیگری جهانبخش جعفری به میدان رفت.این بازی که در ورزشگاه هرندی تهران برگزار شد را بازیکنان شهرداری همدان بهتر از حریف آغازکردند و در همان دقایق ابتدایی موقعیت بسیار خوبی بر روی دروازه کیمیافرآیند ترتیب دادند که با بی دقت مهاجم این موقعیت تبدیل به گل نشد.

 

پس از این موقعیت تیم میزبان نبض بازی را تا حدودی در دست گرفت اما دفاع منطقی همدانی ها اجازه حملات گسترده را به تهرانی ها نمیداد.

 

پس از تلاش فراوان و مالکیت توپ بازیکنان کیمیافرایند نیز موقعیت ها نسبتا خطرناکی بر روی دروازه شهرداری همدان ترتیب دادند اما هیچ کدام از این حملات زهر لازم برای گلزنی را نداشت.

 

نیمه دوم هر دو تیم بازی به مراتب بهتری را ارائه دادند . شهرداری همدان با اینکه دروازه بان خود را در نیمه اول به دلیل مصدومیت از دست داده بود اما دروازه بان دوم این تیم در نیمه دوم روی چند صحنه خطرناک دروازه تیمش را نجات داد.

 

در نیمه دوم این میزبان بود که مالکیت توپ را در اختیار داشت اما بازیکنان این تیم هماهنگی لازم را برای گلزنی نداشتند و اغلب از پشت محوطه جریمه توپ را لو میدادند.

 

در نیمه دوم نیز شهرداری همدان روی دو ضد حمله موقعیت های خوبی را بر روی دروازه کیمیافرآیند ترتیب دادند اما بازیکنان شهردرای نیز قدر این موقعیت ها را نداستند.

 

دقیقه75بازی اوج حملات کیمیافرآیند بود که در سه صحنه پشت هم می توانستند دروازه شهردای همدان را باز کنند اما بازیکنان این تیم با عملکرد خوب دفاعی توپ را از روی خط دروازه برگشت دادند تا دو تیم با وجود موقعیت های خطرناک و تک به تک نتوانند به گل برسند.

 

کیمیافرآیند با این تساوی اولین امتیاز فصلش را کسب کرد و با 1امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفت و هفته آینده باید به مصاف شهرداری فومن برود.

 

شهردرای همدان نیز در دومین بازی دومین تساوی را کسب کرد و با 2امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفت و هفته آینده نیز باید در خانه به مصاف خوشه طلایی ساوه برود.

 

گزارش:علیرضا یاوری