۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱
اختصاصی دی اسپورت،

حواشی جالب توجه دیدار کیمیافرایند-شهرداری همدان

دی اسپورت:دیدار دو تیم کیمیافرآیند و شهرداری همدان حواشی جالبی در دل خود جای داده بود.
کد خبر: ۷۰۲۶۹

به گزارش"دی اسپورت"،دیدار دو تیم کیمیافرآیند و شهرداری همدان که در ورزشگاه هرندی تهران برگزار شد حواشی جالب توجهی به همراه داشت.

 

این دیدار به علت برگزاری بازی های باشگاه های تهران در رده امیدها با 30دقیقه تاخیر آغاز شد.

 

با وجود اینکه در بازی رده امیدها تابلو تعویض موجود بود اما در بازی دو تیم کیمیافرایند و شهرداری همدان که یک بازی در لیگ کشوری می باشد تابلوی تعویضی وجود نداشت و داور چهارم برای انجام تعویض مجبور بود بازیکنان را برای تعویض صدا بزند که به واقع برای یک بازی که در لیگ کشوری برگزار می شود جالب توجه بود که بهتر است ناظران بازی های لیگ دسته دوم علاوه بر اینکه کارت تدارکات تیم ها برایشان اهمیت دارد چنین مواردی را نیز در نظر داشته باشند.

 

حاشیه دیگری که این بازی داشت نور بسیار کم این بازی بود که داور مسابقه به سختی میتوانست توپ را تشخیص دهد حال اگر صحنه مشکوکی پیش می آمد ایا واقعا داور میتوانست تشخیص درستی داشته باشد؟که در این خصوص نیز نیاز است که یا نور ورزشگاه ها روزهای قبل از بازی برای تایید ورزشگاه تست می شد یا اینکه بازی چند ساعت زودتر برگزار شود که این مشکل پیش نیاید.





نکته جالب دیگر حضور مداوم و با حرارت جهانبخش جعفری کنار خط برای هدایت تیمش بود و گل محمدی در هیچ یک از دقایق بازی در کنار زمین حاضر نشد.

 

سرمربی کیمیافرآیند و سرپرست تیم شهرداری همدان به عملکرد داوری و کمک داور دوم این بازی اعتراض داشت که در نهایت منجر به اخراج سرپرست شهرداری همدان شد.

 


 

خبرنگار:علیرضا یاوری