۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
سیامک فراهانی مربی داماش گیلان؛

مربی داماش: از بازی و نتیجه راضی هستیم

مربی تیم داماش گیلان گفت: از نتیجه بازی رضایت داریم و روند خوب مان را ادامه خواهیم داد.
کد خبر: ۷۰۲۸۴

به گزارش «دی اسپورت»؛ سیامک فراهانی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل ترمه دستجردی یزد اظهار کرد: خوشحالم که اولین دیدار لیگ را با پیروزی پشت سر گذاشتیم . تمرینات خوبی انجام داده بودیم و مزد زحمات مان را با پیروزی برابر ترمه بخوبی گرفتیم.

 

وی گفت: داماش در دو ماه اخیر تمرینات مستمری را انجام داده است و تلاش کادر فنی در این دو ماه این بود که تیم مان فوتبال خوبی ارائه دهد . تمام هدف کادر فنی این است که در بازی مقابل رقبا ، بازی مان را به حریف دیکته نماییم . با توجه به اینکه اولین دیدارمان در لیگ دسته دوم است از بازی بازیکنان و نتیجه رضایت داریم و می خواهیم این روند را در بازی های آتی ادامه بدهیم.

 

مربی داماش گیلان در مورد اینکه در دقایقی از بازی، داماشی ها کم انگیزه ظاهر شدند، افزود: تیم ما وارد نهمین هفته از تمرینات خود شده است و بخشی از ساکن بازی کردن بازیکنان مان به این برمی گردد تازه از فشار بدنسازی رهایی پیدا کردیم، البته این راه در نظر بگیرید که وقتی از حریف با دو گل جلو می افتید در برخی از دقایق بازیکنان به اصطلاح بازیگوش می شوند.

 

فراهانی در مورد خلق موقعیت های پرشمار این تیم، تصریح کرد: در تیم ما بخوبی موقعیت سازی می شود و در همین بازی دیدید که موقعیت زیادی خلق کردیم لیکن در زدن ضربات آخر کم دقت بودیم که باید با تمرینات بیشتر این نقیصه را برطرف کنیم.



ترند های روز