۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
در گفت و گو با دی اسپورت؛

محروميت تيم نفت و گاز گچساران کاهش می یابد

مسئول رسانه باشگاه نفت  :رايزنی های مسئولان باشگاه با كميته محترم انضباطی و سازمان ليگ فوتبال نتايج خوب داشته و احتمال لغو محروميت افزايش پيدا كرده است.
کد خبر: ۷۰۲۸۷

امین دهقانی مدير رسانه و اطلاع رساني باشگاه نفت و گاز گچساران در گفتگو با "دی اسپورت " از كاهش محروميت ميزبانی تيم فوتبال بزرگسالان اين باشگاه خبر داد.

 

به گزارش «دی اسپورت»؛ امين دهقانی بعد از ظهر جمعه پيش از آغاز تمرينات تيم فوتبال نفت افزود: رايزنی های مسئولان باشگاه با كميته محترم انضباطی و سازمان ليگ فوتبال نتايج خوبی داشته و احتمال لغو محروميت افزايش پيدا كرده است.

دهقاني تصريح كرد: تلاش مسئولان باشگاه براي برگزاري بازي اين هفته تيم فوتبال با شهرداري اروميه در گچساران ادامه دارد و در صورتيكه كميته انضباطی تاييد نمايد بازی در استاديوم شهدای نفت بر گزار می شود و در غير اينصورت بازی در شهر اهواز خواهد بود.

 

مدير رسانه و اطلاع رساني باشگاه نفت و گاز گچساران تاكيد كرد: لغو محروميت ميزبانی برای دو بازی آخر خانگی حتمی است.

 

دهقاني همچنين در خصوص محروميت فرشيد عليزاده بازيكن فصل پيش اين تيم افزود:محروميت فرشيد عليزاده با تمام تلاشهای كه برای كاهش آن صورت گرفت در كميته استيناف تاييد شده و با رايزنی كه با وكيل باشگاه شده پس از گذشت نيمی از مدت محكوميت مجددا درخواستی برايی بخشش و كاهش محروميت اين بازيكن از سوی باشگاه داده خواهد شد.


وي همچنين در خصوص صدور آی دی كارت خبرنگاران نيز تصريح كرد: كليه مدارك خبرنگاران ورزشی فعال به روابط عمومی سازمان ليگ ارسال شده و كليه كارت ها پس از صدور كارت های ليگ برتر و ليگ يك صادر ميی شود.