۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴
آنهایی که به ورزشگاه نیامدند از دیدن فوتبال خوب محروم شدند

رضا مهاجری: این بردها اتفاقی نیست

 سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد، گفت: به هر دو تیم خسته نباشیم می‌گویم. افرادی که به ورزشگاه نیامدند از دیدن فوتبال خوب محروم شدند.
کد خبر: ۷۰۲۹۷

به گزارش «دی اسپورت»؛رضا مهاجری در نشست خبری بعد از پیروزی سه بر صفر مقابل سایپا، گفت: به هر دو تیم خسته نباشیم می‌گویم. افرادی که به ورزشگاه نیامدند از دیدن فوتبال خوب محروم شدند. درست است که ما سه بر صفر بردیم اما سایپا هم عملکرد خوبی داشت.

وی افزود: سایپا تیم بسیار خوب و ارزشمندی است، آنها موقعیت‌های خوب و ارزشمندی داشتند اما ما توانستیم برنده شویم. این شکست چیزی از ارزش‌های سایپا کم نمی‌کند. سه امتیاز خوبی بدست آوردیم. امیدوارم هفته به هفته همین روند را ادامه بدهیم. خوشحالم که توانستیم به یک شرایط ایده‌آل و مناسب برسیم. امیدوارم حمایت مسئولین باشگاه بیشتر از قبل شود و همچنین هواداران از این تیم حمایت کنند تا همین روند را ادامه دهیم و به بردهای بیشتری دست پیدا کنیم.

وی در ادامه افزود: فوتبال جذابیتش به همین است، ما موقعیت‌های زیادی بدست آوردیم ولی با هوش و دقت کافی توانستیم به گل برسیم، حتی در بازی با تراکتور 90 دقیقه حمله کردیم، امروز باهوش بودیم از موقعیت‌هایمان استفاده کردیم و توانستیم پیروز از میدان خارج شویم.

سرمربی تیم پدیده مشهد اظهار داشت: این بردها اتفاقی نیست ولی باخت مقابل تراکتور اتفاقی بود. در دو دقیقه همه چیز تغییر کرد و ما بازی را واگذار کردیم ولی مقابل سپاهان، استقلال تهران بازی خوبی ارائه دادیم و در این بازی نشان دادیم که این بردها اتفاقی نیست. تیم شرایط ایده‌آل دارد، کادر فنی خوبی در اختیار داریم که همه یکدست هستند. امیدوارم این روند که مطلوب و ایده‌آل است ادامه پیدا کند و روز به روز بردهایمان افزایش پیدا کند.

وی در پایان درخصوص مصدومیت شهاب گردان اظهار داشت: شهاب مصدومیت جزیی دارد، از کشاله ران مصدوم است امیدوارم که به بازی بعدی برسد، خدا را شکر امروز از یک جوان با انگیزه استفاده کردیم. باید آرام ارام از جوانان تیم استفاده کنیم. نمی‌شود یک دفعه به جوانان تیم میدان داده شود ولی خدا را شکر می‌کنم که بازیکنان خوبی در اختیار داریم امیدوارم این روند را ادامه دهند.