۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۸
در گفت و گو با دی اسپورت؛

شفاعی: برای سه امتیاز به بوکان می رویم

گفت و گو دی اسپورت با فرهاد شفاعی هافبک میانی شهدای بابلسر:
کد خبر: ۷۰۳۰۷

به گزارش «دی اسپورت»؛ شهدای بابلسر در هفته دوم رقابت های لیگ دو موفق شد استقلال اهواز را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد. فرهاد شفاعی، هافبک دفاعی شهدای بابلسر در این بازی علاوه بر سازماندهی خوب کمربند میانی تیم، توانست اولین گل بابلسری ها در این فصل و این بازی را به ثمر برساند.

 

فرهاد شفاعی، هافبک میانی شهدای بابلسر در مورد دیدار با استقلال اهواز به خبرنگار دی اسپورت گفت: بازی بسیار سختی بود و ما این موضوع را از قبل درک کرده و می دانستیم. در طول هفته کادرفنی به خوبی برنامه های دفاعی و تهاجمی استقلال را برای ما شبیه سازی کرده بود که این موضوع موجب شد هیچ فرصتی به حریف ندهیم و اگر کمی خوش شانس تر بودیم باید حداقل سه گل دیگر به ثمر می رساندیم.

 

شفاعی در مورد گلی که در بازی با استقلال اهواز به ثمر رساند، گفت: خب ما باید در بازی نخست گلزنی می کردیم که بدشانسی آوردیم. در مورد گل هم باید بگویم که با سانتر خوب محسن رحیمی کاری جز گلزنی نمی توانستم انجام دهم و در واقع می خواهم بگویم که من تلاش هم تیمی هایم را تکمیل کردم.

 

هافبک دفاعی شهدا با بیان اینکه بازی با سردار بوکان به مانند همه بازی ها سه امتیاز دارد، ادامه داد: تیم سردار بوکان با ما هم امتیاز است و هواداران عاشق زیادی دارد که این دو دلیل موجب به وجود آمدن حساسیت های کاذب شده است ولی ما تمام این حرف ها ما برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم.

 

شفاعی در مورد احتمال قهرمانی شهدا بابلسر در لیگ امسال گفت: کادرفنی به بازیکنان فهمانده که باید بازی به بازی پیش بروند. به نظر ما اگر بتوانیم سهمیه شهدا را در لیگ دو حفظ کنیم، کار بزرگی انجام داده ایم زیرا اولین سال حضورمان در لیگ دو را تجربه می کنیم.

 

شفاعی، هافبک دفاعی شهدا در پایان در مورد وضعیت مالی تیم افزود: باشگاه از نظر امکاناتی تقریبا تامین است و به بازیکنان هم پرداختی داشته اند. در مجموع تیم خوبی دور هم جمع شده که تلاش می کند طوری بازی کند که از فوتبال لذت ببرد.



ترند های روز