۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
اختصاصی دی اسپورت

فکری : مسئولان آلومینیوم اراک اخلاق فوتبالی را زیر پایشان گذاشتند

محمود فکری پس از دیدار تیمش در برابر آلومینیوم اراک گفت : مربیان و مسئولان تیم‌ها باید به دنبال برگزاری بازی سالم باشند.
کد خبر: ۷۰۴۴۰

به گزارش دی اسپورت و به نقل از تسنیم، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه هواداران تیم مسجد سلیمان تاکنون هیچ حواشی و مشکلی ایجاد نکرده است گفت: مربیان و مسئولان تیم‌ها باید به دنبال برگزاری بازی سالم باشند.

 

محمود فکری شامگاه دوشنبه در کنفرانس خبری بعد از دیدار آلومینیوم اراک و نفت مسجد سلیمان با اشاره به بازی انجام شده اظهار داشت: به دلیل تغییر ترکیب تیم آلومینیوم و سنگینی جو شهر اراک می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم.

 

وی افزود: عقیده من این است که اگر تلاش می کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم ولی هر دو تیم به همین دوتا گل بسنده کردند و بازی مساوی شد.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان بیان کرد: مردم، مردم خوبی هستند و این ما مربی‌ها و مسئولان هستیم که جو را خراب می کنیم و استفاده از هر ترفند و حواشی برای برد ارزش ندارد و نتیجه مطلوب ندارد.

 

فکری بیان کرد: فضای ورزش باید سالم باشد و بعد از سالم بودن هر تیمی که خوب تدارک ببیند نتیجه مثبت هم می‌گیرد که این موضوع یکی از نقطه ضعف های بازی امروز بود و مسئولان تیم اراکی اخلاق را رعایت نکردند.

 

این مسئول بیان کرد: مسئولان حریف باید تلاش خود را بکنند که بازی باید سالم برگزارشود و اگر نتیجه مثبت گرفت که هیچ ولی اگر نتیجه منفی شد نباید به سرمربی و مسئولان تیم دیگر چیزی نسبت دهد.

 

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: در مسجد سلیمان دو بازی انجام داده‌ایم و تمام تلاش ما این بوده که طرفدارهای ما فقط تیم ما را تشویق کنند و به دنبال اذیت و آزار حریف نباشند که جای شکر دارد که تا کنون مشکلی در زمینه تماشاچی نداشته‌ایم.

 

فکری خاطرنشان کرد: تیم آلومینیوم با توجه به تغییرات که داشته بازیکنان از انگیزه بالایی برخوردار بودند به همین سبب ما نتوانستیم فشار لازم را به تیم حریف وارد کنیم.



ترند های روز